Gå til innhold

Harddisken er borte vekk.


tommmy

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Skulle starte den stasjonære pc'en min i dag, syntest først at den brukte litt lang tid på å starte opp, (har SSD som systemdisk). Og når jeg kom inn i Windows så jeg at det manglet noen ikon på skrivebordet.

 

Sjekket Min Datamaskin og så at lagringsdisken min ikke viste! Viste heller ikke på Disk Management. Startet på nytt for å sjekke bios, der viste den..

 

Har flashet ny bios, testet flere strømkabler og S-ata kabler uten hell. Men hører at den begynner å surre når jeg ta ut og inn strømkabelen.

 

All hjelp mottas med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei. Som sagt en ssd som er systemdisk. Og jeg hadde vell ikke komt inn i Windows om den disken med os på hadde vært problemet? :)

kommer jo helt an på hva som er problemet

jeg ville annbefalt å prøve å starte fra en oppstarts cd uten ssd tilkoblet og se om du får tilgang til disken, oppstartdisk av typen knoppix eller hva som helst, da kan du ihvertfal se om det os-et som bugget, eller maskinvaren.

Lenke til kommentar

Windows og alt som er installert på ssd'en funker helt fint. Problemet er at den andre disken jeg har, som jeg lagrer større ting på, ikke viser noen annen plass en i bios. Jeg hører den begynner å surre når jeg tar ut og setter inn strømkabelen, men den viser likevel ikke.

 

I går var alt helt fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...