Gå til innhold

Trenger en ny, tøff klokke men hvilken?


Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Jeg har sett litt på en ny klokke og den må være tøff. Jeg synes Casio sin G-Shock serie er ganske stilige.

 

gw-3500bd-1aer.jpg

 

sgw-400h-1b2ver.jpg

 

Jo flere funksjoner jo bedre. Det er en fordel at den ikke koster alt for mye. Jeg skal enten i luftforsvaret eller sjøforsvaret så jeg trenger en tøff klokke som både tåler mye og ser tøff ut.

 

Har dere forslag til andre ur jeg bør se på?

 

Forslag mottas med stor takk!

 

Mvh Jetfighter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Unskyld meg, men tror du det er et opptakskrav, å ha ei tøff klokke? De fleste i forsvaret har nok ei vanlig klokke.

 

Du blir ikke tøffere, med en "penisforlenger"! Det er din psyke, som kan være avgjørende, ikke utseende, eller klokker.

 

:roll: :roll: :roll: :roll:

 

Selvfølgelig vet jeg det du skriver. Jeg skal ikke ha klokka for å komme noe lengre på opptak osv.

 

Jeg skal ha den fordi det passer meg med en slik klokka, da jeg driver med motorsport, fjernstyrt heli/fly, skal begynne med bilracing osv. Håper du forstår hva jeg mener. Jeg må ha en klokke som tåler en liten trøkk.

 

EDIT: Også synes jeg tøffe klokker er kule!

Endret av Jetfighter
Lenke til kommentar

:roll: :roll: :roll: :roll:

 

Selvfølgelig vet jeg det du skriver. Jeg skal ikke ha klokka for å komme noe lengre på opptak osv.

 

Jeg skal ha den fordi det passer meg med en slik klokka, da jeg driver med motorsport, fjernstyrt heli/fly, skal begynne med bilracing osv. Håper du forstår hva jeg mener. Jeg må ha en klokke som tåler en liten trøkk.

 

EDIT: Også synes jeg tøffe klokker er kule!

Da blir motivene noe anderledes! :) Finnes sikkert mange støtsikre klokker, som oppfyller kravene dine. At du like ei stor tung klokke, er opp til deg.

Lenke til kommentar

Skal du ha noe solid og pålitelig er det lite som slår en G-shock. Til og med klokkenerder som ler av alt som ikke er mekanisk (for guds skyld ikke kjøp mekanisk med de ønskene du har) anerkjenner at G-shock er noe litt spesielt.

 

Hvilken modell man velger blir bare smak og behag.

Endret av kvasbo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...