Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Jeg er nå halveis inne i mitt 17 år og har verken aldri kysset en jente eller vært i nærheten av å gjøre det eller fått hint fra noen om at det engang ville vært en mulighet for det. Jeg føler meg da veldig, veldig rar blant vennene mine. Er det bare noe jeg innbiller meg eller er det veldig rart at en 16 åring aldri har kysset noen? Anonym poster: 0515f5feda21048aeb447b59ce285b5d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du overlever nok. Det er veldig stor bredde i spektret av når folk får sitt første kyss, ligg og kjæreste.

 

Dessuten lyver de fleste av vennene dine om det meste av hva de har gjort.

 

Jeg har en kompis som fikk sitt første kyss og ligg på samme kveld i en alder av 26. Han klarte å gjøre dama gravid på første forsøk. Pungen hans oversvømte vel av rumpetroll :)

Endret av omnomnomnivore
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Bry deg mer om ting som trenger din oppmerksomhet. Kyssing er bare tull å tenke på. Bare følg drømmene dine eller planene dine også faller resten på plass. Min teori er at så lenge man har normal hygiene er det vanskelig gjort å forbli ukysset. Bare se på verden. Uansett hvordan du ser ut eller hvilken bakgrunn du har så klarer folk å treffe noen som er tilsvarende dyktig eller udugelig.

Lenke til kommentar

Jeg husker den gangen jeg var en ung mann på 16 år (3 - 4 år siden). Det var ikke unormalt da, og jeg tviler sterkt på at det er det nå, selv om det kanskje føltes annerledes da. Om 3 - 4 år, når du er en gammel og vis mann som meg, vil du se tilbake på livet ditt med et annet perspektiv og undre deg over hvor forvridd og rart virkelighetssyn du hadde da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...