Gå til innhold

Beste klapptelefon?


mr. fungus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Z600 er ikke å anbefale, det er bare en T610 i mye dårligere design og er veldig plastikk. Har et par av dem på jobb, er skikkelig tragiske mobiler. Det er i allefall min mening. Liker slettes ikke T610 heller, men den er faktisk bedre enn Z600.

 

Skal du ha klapp, er det Samsung eller Sharp som gjelder. Vet ikke om Sharp GX20 skal selges i Norge, men den er helt rå. Display med 240x320 piksler, skikkelig kamera osv :)

Lenke til kommentar
Z600 er ikke å anbefale, det er bare en T610 i mye dårligere design og er veldig plastikk. Har et par av dem på jobb, er skikkelig tragiske mobiler. Det er i allefall min mening. Liker slettes ikke T610 heller, men den er faktisk bedre enn Z600.

 

Skal du ha klapp, er det Samsung eller Sharp som gjelder. Vet ikke om Sharp GX20 skal selges i Norge, men den er helt rå. Display med 240x320 piksler, skikkelig kamera osv :)

At det er dårligere design er din mening, og det er ikke en fakta, som du selv skriver.

Hvordan kan du si at den er tragisk?

Hva er det som er tragisk med den?

Og hvordan er t610 bedre enn z600?

Du er klar over at skjermen på z600 er mye bedre enn skjermen på t610, ikke sant?

Og hvordan kan t610 være så tragisk når den vinner tester, får meget god kritikk, og ikke minst selger som varmt hvetebrød?

 

For 3300kr får man sinnsykt mye for pengene når man kjøper t610!

Dette vil z600 koste også, om ikke mindre når den kommer.

Vurderer denne selv.

 

Kan absolutt ikke skjønne hvordan t610 er så tragisk og s55 og sl55 er så supre...

Etter min mening er det omvendt, men det er en annen sak.. (har hatt s55)

 

Samsung sine er veldig gjennomført når det gjelder design, men lite når det gjelder funksjoner.

Lenke til kommentar

dennis88: jeg skrev jo at det var min mening !

 

Jeg bruker både T610 og Z600 og vet da godt at Z600 ikke har mye bedre display enn T610.

 

Jeg synes T610 er bedre enn Z600 fordi Z600 ser forferdelig ut, mer som en uferdig prototype. T610 vinner noen tester, men ikke alle er like seriøse heller da (f.eks Amobil, ITAvisen). Mobile Burn slaktet T610.

 

Slutt nå å bland inn Siemens da. Her snakker vi om klappmobiler og hverken S55 eller SL55 er klappmobiler.

 

Fatter ikke hvorfor du må syte hver eneste gang noen skriver noe negativt om en SonyE-mobil... Du får bare akseptere at andre har andre meninger. Og hold deg til topic.

Lenke til kommentar

Til den siste posten:

 

Det der er tross alt bare 3 tester. Jeg lest ganske mange tester av denne mobilen, og mobile burn er de eneste som har slaktet denne mobilen. De aller fleste andre har elsket den. Og så er det snakk om 2 språk, dette er en telefn som selges over hele verden og er blitt testet på flere språk enn norsk og engelsk. Fransk, tysk osv.

Lenke til kommentar
dennis88: jeg skrev jo at det var min mening !

 

Jeg bruker både T610 og Z600 og vet da godt at Z600 ikke har mye bedre display enn T610.

 

Jeg synes T610 er bedre enn Z600 fordi Z600 ser forferdelig ut, mer som en uferdig prototype. T610 vinner noen tester, men ikke alle er like seriøse heller da (f.eks Amobil, ITAvisen). Mobile Burn slaktet T610.

 

Slutt nå å bland inn Siemens da. Her snakker vi om klappmobiler og hverken S55 eller SL55 er klappmobiler.

 

Fatter ikke hvorfor du må syte hver eneste gang noen skriver noe negativt om en SonyE-mobil... Du får bare akseptere at andre har andre meninger. Og hold deg til topic.

 

Joda, bare vri deg unna du.

Det virker som om du sier at alle som har gitt t610 bra karakter (så og si alle utenom den du nevner) er useriøse...

Det virker for meg som om du er den useriøse her da men..

Jeg har selv sett flere bilder hvor de sammenligner t610 sin skjerm med z600 sin skjerm på esato.com og skjermen var MYE bedre!

Sikker på at du har z600, da molna?

Hvis du ikke kan se forskjell på skjermen på den "z600" du har og en t610, så er den z600 defekt, eller så har du den ikke.

 

Kan du vise meg noen bilder av z600'en forresten, som du selv har tatt?

Tror det er flere enn meg som har lyst til å se flere ekte bilder av z600.

Lenke til kommentar

Vet ikke sikkert når den kommer til Norge, men den skal slippes i Tyskland nå i September.

Regner med prisen vil ligge rundt 4500-5000 kroner.

Skal selv kjøpe meg denne og bestiller den muligens fra Tyskland, hvis Norgeslanseringen blir sen(som den av og til har vært).

Pris for telefonen importert blir rundt 4000 inklusive alt.

Lenke til kommentar

Vet ikke sikkert når den kommer til Norge, men den skal slippes i Tyskland nå i September.

Regner med prisen vil ligge rundt 4500-5000 kroner.

Skal selv kjøpe meg denne og bestiller den muligens fra Tyskland, hvis Norgeslanseringen blir sen(som den av og til har vært).

Pris for telefonen importert blir rundt 4000 inklusive alt.

Lenke til kommentar

Vet ikke sikkert når den kommer til Norge, men den skal slippes i Tyskland nå i September.

Regner med prisen vil ligge rundt 4500-5000 kroner.

Skal selv kjøpe meg denne og bestiller den muligens fra Tyskland, hvis Norgeslanseringen blir sen(som den av og til har vært).

Pris for telefonen importert blir rundt 4000 inklusive alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...