Gå til innhold

[Avsluttet] Akambrukerenes bilder - Februar 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenkte mer på å forminske bildet i forumet. Ser at noen av bildene her inne er små, men når man trykker på de, får man de i fullformat.

 

 

Det er det ingen som vet hvorfor :)

 

Noen bilder blir linket til andre bildefremvisning-sider andre blir lagt inn igjennom et tredjepart programvare og noen blir lagt inn direkte, jeg legger inn direkte og bruker 1280 piksler i overkant og da blir bildene i full størrelse når man trykker på de.

Lenke til kommentar

Det er forskjell på hvordan bildet legges inn, det er helt korrekt.

Laster man opp bildet til forumet og legger ved posten kommer det som thumbnail.

Lenker man direkte til bildet vil den vise opp til en viss størrelse.

Lenker man til bildet f.eks. via flickr og BB code får man en mindre versjon av bildet og link til større/flickr.

Lenke til kommentar

Stadion ved fjorden!

 

Aker Stadion er vel en av de fineste fotballarenaer vi har! Og som seg hør og bør, er det også hjemmebanen til Norges beste fotballag! Vi håper og tror at MFK kjemper om gullet også i år! Er jo bare vel to uker til sesongen starter...

Heia Molde! ;)

post-251380-0-14093200-1362074877_thumb.jpg

Olympus E-600 og Olympus Zuiko Digital 14-54mm F2.8-3.5 II

Brennvidde: 54 mm

Lukkertid: 1/640 s

Blender: f/9

ISO: 200

  • Liker 1
Lenke til kommentar

spurte om å ta bilde ja , men disse Filippinerne elsker jo å blitt tatt bilde av :)

 

Hehe, thaier også. Noen av bildene jeg har lagt ut her ser oppstilte ut, men i samtlige av dem er det thaier som ser jeg fotograferer og derfor stiller seg like ved meg. Noen smiler først for å få min oppmerksomhet, før de poserer, f.eks. jenta på steinen et par sider bak. Hun ser meg, får min oppmersomhet ved å smile til meg, og så poserer hun.

 

Veldig praktisk for meg som ikke har medbrakte modeller. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...