Gå til innhold

Refinansierte lånet for å kjøpe Mad Catz S.T.R.I.K.E. 7


Aiven

Anbefalte innlegg

Limer inn denne fra tråden til en anmeldelse av et tastatur som koster 2700, endel mente dette var for mye for et tastatur som ikke er mekanisk.

 

 

hahaha!

Men det er seriøst verdt prisen!!

Jeg dro til banken med kona mi og vi refinansierte lånene våre for å få råd til hver våres Mad Catz Strike 7 tastaturer. Vi hadde desverre ikke råd til nye datamaskiner men vi skal jo bare spille kabal og minesveiper på Pentium 2 datamaskinen uansett og til den bruk holder det med 10-15 fps.

Opplevelsen er helt fantastisk, vi har alltid verktøy for hånden slik at vi kan skru rundt om tastaturet og flytte på modulene midt i "kampens hete", da har vi ikke tid til å banke på hos naboen og spørre om å få låne verktøy.

Baklyset kan også justeres via den hendige touch-skjermen, aner ikke hvordan vi skulle klart oss uten den muligheten altså!

At tastaturet krever egen strømtilførsel er kjempesmart! Jeg bruker gule vaskegummihansker når jeg bruker tastaturet slik at jeg ikke får 220v støt gjennom kroppen i tilfelle kortslutning, men det er en bagatell og kona mi tar aldri av seg vaskehanskene uansett.

Vi kan bare håpe på at Mad Catz lanserer Strike 9 tastatur, trådløst med egen strømtilførsel. Satser på at Logitech og Corsair hiver seg på denne bølgen også! De vil aldri kunne lage noe som er bedre enn Strike 7 såklart, men det er jo ikke alle som har råd til det beste av det beste.

Helt fantastisk dette tastaturet, det er nesten så jeg ikke har ord, men det gjør jeg ikke! At noe så perfekt kan ha blitt skapt har gjort meg sterkt religiøs, det kan ikke være tilfeldigheter eller bare en feilslått forretningside av en designer-gjeng som snart må søke nye jobber! Neeeei, dette er bevis på at verden er styrt av noe som er mye større enn oss selv.

Vi har testamentert tastaturene til våre barn og håper de en dag vil få like mye glede av det som vi helt sikkert kommer til å få fremover!

Så jeg kan anbefale dette tastaturet på det aller varmeste! Løp og kjøp!!

Endret av Aiven
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...