Gå til innhold

Drifting?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Jeg tviler på at du får lånt en bil dette formålet uten å være venn med han som eier bilen.

Men er det noe som hindrer deg i å heller kjøpe en bil med 200hk eller mer som er gategodkjent. Er mange som starter med å sladde litt rundt på bane med sånt før de finner ut at de må ta steget til en mer seriøs bil bygget for akkurat dette formålet.

Lenke til kommentar

Jeg tviler på at du får lånt en bil dette formålet uten å være venn med han som eier bilen.

Men er det noe som hindrer deg i å heller kjøpe en bil med 200hk eller mer som er gategodkjent. Er mange som starter med å sladde litt rundt på bane med sånt før de finner ut at de må ta steget til en mer seriøs bil bygget for akkurat dette formålet.

 

Her i byen jobber de aktivt for å få tak i en klubb bil som kan brukes til slike formål.

Jeg vet om folk som har fått lov å teste driftebilen til noen her, jeg skal kanskje få teste en selv i år :D

Lenke til kommentar

Her i byen jobber de aktivt for å få tak i en klubb bil som kan brukes til slike formål.

Jeg vet om folk som har fått lov å teste driftebilen til noen her, jeg skal kanskje få teste en selv i år :D

 

Svigerbroren min er drifter.

Så tenker å høre om jeg får teste en av bilene hans neste sommer.

Blir awesome. Barndomsdrøm som går i oppfyllelse! /win

Endret av Cakenommy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...