Gå til innhold

Nytt skjermkort, spørsmål


Fillfall

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har og GT 630, og skulle gjerne hatt et som gjør at jeg kan spill ARK: Survival Evolved. Ser de anbefaler GTX 660 på low setting, og GTX 770 på medium, men hva som helst er av interesse så lenge det er bedre enn GT 630. Har det kommet noen nye skjermkort som passer i denne, og ev. strømforsyning, da jeg forstår 220 W er i minste laget? Bilde av innsiden

 

Vel, som nevnt tidligere i posten så er det rimelig vanskelig å få plass til et bedre skjermkort i det kabinettet du allerede har, i tillegg til at de fleste mid-high end skjermkort kan bruke alt fra 150-250W alene, så 220W er minimalt til å kjøre det du allerede har. 

Mitt tips er enten:

A) Kjøp selg hele PCen komplett, og bygg en ny PC som har ett mer gunstig kabinett og bedre strømforsyning.

B) Dersom det blir vanskelig å få solgt PCen til en brukbar pris, så ville jeg tatt ut prosessor, RAM, harddisk og muligens hovedkort og brukt disse i en ny PC som du bygger fra scratch. 

 

For at det skal lønne seg å selge PCen komplett så må du få mer for den en det det vil koste deg kjøpe ny prosessor med hovedkort, RAM og harddisk.

 

Grunnen til at jeg ikke kan gi deg et bedre råd er fordi kabinettet og strømforsyningen du nå har er så begrensende at det nærmest er et umulighetsprosjekt for deg å oppgradere skjermkortet...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...