Gå til innhold

Noen som vil dele sine ekstremsport-videoer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er fra det året jeg gikk på folkehøgskole i 08/09. Er ikke så veldig ekstremt mye av det, men går vel innenfor kategorien. Så jeg burde vel egentlig ikke poste her da, men jeg gjør det for den om :)

Litt dårlig kvalitet men det får nå være.

 

http://youtu.be/35vi6arU9pE

 

Hadde vært artig med en liten tilbakemelding på hav dere synes om den :)

Endret av Freestyle199
Lenke til kommentar

kult! :) Den vil jeg sjekke ut!

 

er dette noe nytt?

Jeg har faktisk lett etter brukbare sider å laste opp videoer på. Jeg driver på å lager til en del videoer nå iløpet av denne vinteren

 

Dette er et prosjekt som startet sommeren 2012.

Vi prøver jo å skape et samfunn som folk kan vise fram sine videoer og hvis de vil så kan vi poste det på youtube, og brukeren får jo navnet i desc og alt sånn.

Kjempe kult hvis du vil dele videoene med oss :) bare til å gi beskjed hvis de skal postes på youtube når de er ferdige.

Lenke til kommentar

Er fra det året jeg gikk på folkehøgskole i 08/09. Er ikke så veldig ekstremt mye av det, men går vel innenfor kategorien. Så jeg burde vel egentlig ikke poste her da, men jeg gjør det for den om :)

Litt dårlig kvalitet men det får nå være.

 

http://youtu.be/35vi6arU9pE

 

Hadde vært artig med en liten tilbakemelding på hav dere synes om den :)

 

Det så kjempe bra ut! Sender deg en melding snart :)

Lenke til kommentar

Vimeo funker veldig bra, men du får ikke 1080 uten å betale litt, ellers converterer vimeo filmen til 720 Jeg laster opp filmen til dropbox og så tar vimeo den derfra, ganske smertefritt.

 

Ellers så bryr ikke vimeo seg om hvilken musikk du bruker, i motsetning til YouTube.

Lenke til kommentar

Vimeo funker veldig bra, men du får ikke 1080 uten å betale litt, ellers converterer vimeo filmen til 720 Jeg laster opp filmen til dropbox og så tar vimeo den derfra, ganske smertefritt.

 

Ellers så bryr ikke vimeo seg om hvilken musikk du bruker, i motsetning til YouTube.

 

Ja er ekstremt plagsom det med musikken. Youtube tar den vekk etter en stund, og da blir da ikke filmene de samme egentlig. Samme som facebook, de tar også vekk musikken med en gang, og du får ikke postet videoen.

 

Er ekstremt plagsomt, siden jeg faktisk har betalt for musikken som jeg bruker.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vi blir større og større og trenger masse filmer.

Er det noen andre som har en film så blir vi glade for det

 

Ikke for å kritisere eller noe (da må du hvertfal ta dette som konstruktiv kritikk) men driver dere fremdeles å tar "skjermdump" av videoene?

Er da så ekstremt dårlig kvalitet på dem, samt dårlig lyd.

 

Jeg har ikke noe imot ideen deres, men måten den blir utført på er da i praksis ganske dårlig, siden kvaltiteten på videoene er så dårlig..

 

Eller er det jeg, som kan ha blitt lurt av youtube her, å glemt å satt på HD-kvaltitet før jeg ser videoene på siden deres?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...