Gå til innhold

vurdere ny telefon, forslag?


Bushnell

Anbefalte innlegg

jeg kjøpte meg t 310 før i sommer, men synes den telefonen var rett å slett dårlig, skjermen er litt dårlig, telefonen låser seg i hytt å pine, den har lett for å skurre å liksom ha dårlige signaler selv om den egentlig har fullt. og den er veeeeeeeeeeldig treig, når jeg skriver lange meldinger så tar det 10 sek før teksta jeg skriver kommer på skjermen. så jeg vurderer ganske sterkt å kjøpe ny telefon, så er det noen som har en bra en å anbefale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
og den er veeeeeeeeeeldig treig, når jeg skriver lange meldinger så tar det 10 sek før teksta jeg skriver kommer på skjermen

 

Da bør du ikke kjøpe M55.. samme problem der, med at det tar lang tid før meldingen skrives ferdig(selv om du har skrevet ferdig)

 

Hvor mye er du villig til å betale for ny telefon da?

Lenke til kommentar

viktig at du sier i vilken pris,utstyr og størrelses klasse du ønsker mobilen i (evt. om du vil ha en "kamskjellmodell"/ flipptelefon)

 

skal du kjøpe telefonene MED eller UTEN abbenomang?

 

t610 er en god gjenganger... men dårlig skjerm kanskje litt dyr

(du hadde en t310 som sikkert kostet rundt 2000 kr... uten abbenomang da.....=

Lenke til kommentar
Broren min har en 6100. Han syns den er knall og jeg er forsåvidt ganske enig. Eneste minus er at den mangler skikkelig MMS-støtte, noe som sikkert de fleste vet. Ellers en god telefon!

 

Det vet ikke jeg - at den mangler skikkelig MMs-støtte, jeg vet heller ikke hva du mener med det :lol: ....hva mangler ? :?:

 

Har forøvrig en Nokia 3100, samme skjerm som 6100....(tror jeg), og den er helt ok :)

 

Chaplin

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har 5100 og det er samme skjermen som på 6100,6610,7210, 3300 og 3100 så det er ingen forskjell på skjermene på de ulike telefon modellene :yes: . Jeg er stor fornøyd me min nokia 5100 e en av nokias topp modeller den er den første telefonen som er støttsikker og sprut sikker med fargeskjerm pluss lommelykten. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...