Gå til innhold

vurdere ny telefon, forslag?


Bushnell

Anbefalte innlegg

Du får i alle fall mange gode forslag her.

 

Selv er jeg veldig fornøyd med min t610. Men såklart denne blir kanskje litt dyr, men du får det du betaler for. Den har alt du trenger. Synd med skjermen da du bruker den ute i lyset, ser nesten ingenting. Men der er det vel ikke så mange skjermer som er bra enda. Gleder meg til Sony Ericsson Z600. :yes:

 

Men tenk på hva du trenger og ikke trenger. Akkurat der har nokia mange alternativer. Mye å velge av etter behov og lommebok.

 

Selv liker jeg ikke nokia, men men.. Kan ikke like alt.

 

Lykke til på jakten. :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du får i alle fall mange gode forslag her.

 

Selv er jeg veldig fornøyd med min t610. Men såklart denne blir kanskje litt dyr, men du får det du betaler for. Den har alt du trenger. Synd med skjermen da du bruker den ute i lyset, ser nesten ingenting. Men der er det vel ikke så mange skjermer som er bra enda. Gleder meg til Sony Ericsson Z600. :yes:

 

Men tenk på hva du trenger og ikke trenger. Akkurat der har nokia mange alternativer. Mye å velge av etter behov og lommebok.

 

Selv liker jeg ikke nokia, men men.. Kan ikke like alt.

 

Lykke til på jakten. :smile:

 

Men hvis han derimot synes responstid på SMS skriving er viktig og ikke trenger å ha kamera er nok nokia 6100 et bra kjøp. t610 sliter med lang respons i forhold til nokia. (Med mindre dette er fixet i nyeste FW da)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...