Gå til innhold

Knust skjerm på iphone 5


Anbefalte innlegg

Da har jeg klart det store, nemlig å mistet min iphone 5 i bakken. Det skulle ikke mye til for at skjermen ble knust. Mistet den fra knehøyde ned på en grusvei, og vips så var det sprekker i skjermen.

 

Det jeg lurer på er hvor mye prisene på reparasjon av skjerm vil synke fremover. Jeg synes det er relativt dyrt å måtte betale over 2000 kroner for ny skjerm, og da må jeg i tillegg reparere selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

AppleSpesialisten.no reparerer din knuste iPhone 5 for 2190kr. Telefonen får du i retur samme dag. Kun originale deler, ikke uoriginale kopier slik som knusteple.no

 

Det var da svært uryddig å spre slik villedende informasjon.

Hvis du ser nøyere på siden knusteple.no vil du se at de for iPhone 5 kun tilbyr originaldeler.

Til enkelte andre modeller kan man velge fritt om man vil ha originaldeler eller ei.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Jeg har fikset min hos han en gang i og med at jeg bodde i nærheten så jeg tok en sjanse. Null problem for meg. Fikk den tilbake reparert og glasset holdt! Solgte til slutt telefonen og kjøpte meg X Cover :p Nei, jeg har ikke opplevd noen problemer med han og gode priser har han også!

 

Anbefaler at du skal prøve. Jeg kan i hvert fall garantere at han gjør en ordentlig jobb og holder avtaler! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...