Gå til innhold

Populært gratis antivirus slaktes i stortest


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke så lenge siden jeg surfet med Chrome, og en slik ekkel lukk-meg-hvis-du-kan -vindu poppet opp midt på skjermen.

 

Det er en Chrome uten noen form for plugins som skal eksempelvis beskytte en mot ett og annet. Bør man ha et tillegg for å beskytte Chrome innstallert på Chrome?

Lenke til kommentar

Det er ikke så lenge siden jeg surfet med Chrome, og en slik ekkel lukk-meg-hvis-du-kan -vindu poppet opp midt på skjermen.

 

Det er en Chrome uten noen form for plugins som skal eksempelvis beskytte en mot ett og annet. Bør man ha et tillegg for å beskytte Chrome innstallert på Chrome?

 

Enkelte plugins kan være kjekke, men kommer helt an på hva man ønsker å få ut av det.

Men les litt rundt dem før du installerer, så du er sikker på at du får det du ønsker ut av dem.

 

Noen eksempler på plugins noen kan synes er nyttige:

Ghostery

WOT

Click&Clean

AdBlock

FlashBlock

 

Finner flere her - forskjellige kategorier under utvidelser/extensions.

Lenke til kommentar

Er vell tilnærmet en trend å rakke ned på Microsoft føler jeg.

Dog har det egentlig tilnærmet ingen betydning for de fleste forbrukere, ettersom det finnes flere andre som leverer gratis antivirusprogrammer som gjør det bra i slike tester. Og når man først snakker om gratis antivirus, kan muligens nå også BitDefender også føye seg i den rekken? Den har fått nytt utseende og i motsetning til tidligere inkluderer nå gratisversjonen til BitDefender sanntidsbeskyttelse. Ingen reklame eller skrytepost, jeg mener bare jo mer som tilbyr gratis løsninger jo bedre er det for oss forbrukere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...