Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Nå har jeg oppgradert pc setupet mitt, og nå er det på tide med en ny pc stol. Har ikke lyst på en stereotypisk 'kontorstol'. Har mer lyst på noe som ligner mer på en recliner, bare at jeg kan sitte høyt nok og fortsatt ha ryggstøtte. Den jeg har nå kosta 1000 kr på Jysk, og har begynt å knirke, og liften er ødelagt. Jeg får i tillegg vondt i ræva etter å ha sittet på den lenge. Så jeg leiter etter en recliner aktig pc stol, forhåpentligvis kan dere hjelpe meg. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjøpte http://jysk.no/kontor/kontorstoler/gold/kontorstol-mark når den var på nyttårssalg til 700,- Jeg er vertfall meget fornøyd med den hittil :)

Akkurat den stolen jeg har atm, lolz. Jeg var også 'meget' fornøyd med den, men etter en måneds tid var liften ødelagt, den gikk ned av seg selv og ble jævla ukomfortabel å sitte i. Nå bruker jeg en toseters sofa å sitte i mens jeg er på pcen, og det funker bedre enn det høres ut :D
Lenke til kommentar

Har du mulighet er det utvilsomt beste å stikke innom en butikk å prøvesitte. Jeg gjorde dette og fikk en sinnsykt god stol. Den var billig og jalla, småknirker litt og håndhvilerne løsner jevt men jeg anser det som bagateller da den fortsatt er latterlig god å sitte i, selv om man sitter 10t i strekk. Prøvesitt i en butikk, sjekk reviews online for å unngå jallastoler som faller fra hverandre og bestill online for bra pris. En annen ting som er viktig, kanskje spesielt om du spiller FPS er høyden - stolen jeg kjøpte er noen cm lav i forhold til bordet jeg bruker så jeg må halvveis holde hendene i lufta som er tungt og ubehagelig i lengden, og som også påvirker aimen. Stolen er fortsatt god så jeg gir faen,

 

Prøvesitt, reviews, høyde, bestill :)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte denne på tilbud til 750 for noen uker siden, meget fornøyd!

 

 

 

http://jysk.no/konto...kontorstol-mark

 

Hah, tror det er akkurat den jeg har. Kjøpte den for 600,- på tilbud i fjor vår tror jeg. Armlenene er løse, knirker og knekker og virker rett så billig men den er fortsatt dritta god!

 

Både jeg og en kamerat kjøpte denne og begge er like jalla nå. Men det har kanskje en sammenheng med at vi begge spiller gitar og sitter dermed helt ytterst på stolen :tease:

Lenke til kommentar

Akkurat den stolen jeg har atm, lolz. Jeg var også 'meget' fornøyd med den, men etter en måneds tid var liften ødelagt, den gikk ned av seg selv og ble jævla ukomfortabel å sitte i. Nå bruker jeg en toseters sofa å sitte i mens jeg er på pcen, og det funker bedre enn det høres ut :D

 

Etter at du kommer hjem fra Jysk er det lett å tenke at du gjorde et godt kjøp. Etter noen uker/måneder sverger du på å aldri dra tilbake til drittsjappa. Har selv returnert en "mark" stol to ganger, de har iallefall god kundeservice på min lokale Jysk-butikk.

 

Kan forøvrig anbefale Ikea sine kontorstoler, god kvalitet :)

Lenke til kommentar

Tenker selv på en av de Mark stolene, men ble plutselig litt usikker.. Er kostnadene mot kvalitet verdt det?

Hvis du kan leve med noe slark, knirking og litt løse armlener vil jeg påstå det, ja. I alle fall om du kjøper den på tilbud til 6/700kr. Den stolen jeg har ytterst god å sitte og kan tippes tilbake for behagelig laxing til film o.l., men er som sagt disse lydene og løse armlenene - men personlig er dette bagateller jeg nesten ikke merker da jeg enten har høy lyd fra headsett eller høy lyd fra speakers - ikke at det kreves særlig høy lyd for å overdøve heller.

 

Men jeg tror ikke du kan forvente all verden av kvalitet og levetid. Som jeg har nevnt lengre opp i tråden kan det være greit å prøvesitte stolen først om du har muligheten til det, og i alle fall sjekke høyde på stol kontra pulten/bordet du bruker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...