Gå til innhold

Den offisielle Smite Tråden "Et tredje persons moba spill av verdensklasse"


Anbefalte innlegg

Altså jeg sitter på en crap laptop jeg kjøpte på salg hos lefdal, den klarer wow så fremt jeg ikke er i orgrimmar..

 

altså hvis du ikke vil bruke nettsiden, så er det jo bare å laste ned å teste egentlig =) dessuten kommer det patcher hver uke, og ofte blir det gjort fordringer til low setting, så er jo verdt et forsøk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Okei, så jeg har ikke lest så alt for mye gjennom tråden, men ser ut som et informert sted for Smite spillere i Norge (noe det virker som det er ytterst få av). Så ja, hei hei. Er ny PC bruker som skaffet Smite sekundet jeg hadde ny gaming PC. Kjører fint og har det moro både alene og med venner.

 

Så er det vel å stille seg:
Er denne tråden fortsatt levende eller kom jeg en måned for seint inn i alt?

Lenke til kommentar

Spiller i et team, og er adc, kom på tredje plass sist denial, (feila i semien med helt ny strat xD)

Grunnen til at jeg ikke har posta er fordi jeg ikke får noen respons på ting jeg skriver :/

Det er veldig forståelig.

Virker som om det ikke eksisterer så veldig mye community for Smite i Norge noe sted egentlig. Har snakket en del med kamerater som virker som om de aldri har hørt dem, men som blir kjempe interessert med en gang det blir nevnt. Er rare greier. Trodde det var litt mer utbredt enn dette, men DOTA og LoL tar kanskje såpass mange spillere alt.

Lenke til kommentar

Tror nok DotA og LoL tar de fleste spillerne her i landet ja.

Men alle som prøver Smite liker det, så noen må ta ansvar for å kjøre igang ett norskt community kanskje? ;)

 

I det siste har jeg testet litt forskjellige gods for å komme inn i det igjen, men min klare favoritt i arena er Loki :D

Kan forstå den ja. Loki er ganske så kraftig, spesielt i senere runder.

Personlig føler jeg at jeg gjør det best som support (som er overaskende med tanke på gudene jeg har Mastery av nå). Chang'e er nok hovedvalget der. Rask og en grei måte å små tank'e damage for andre og komme seg fort unna på likt.

Lenke til kommentar

Har allerede hjulet et norskt team på bena, så hvis det er noen som vil ha tips ect så er det bare å spørre :) har over 3k games erfaring + erfaring fra turnering (blg, denial, hi-rez osv).

Var forøvrig top 5 i Europa for ca 8 mnd siden :) har nok falt en del siden da, pga rot med junglere, dessverre :/

Lenke til kommentar

Kan nå være godt å dele litt erfaringer fra tid til annen. Spiller ikke med noe fast team selv, mer en spredt vennegruppe. Kan være alt fra 2 til 5-6 kompiser som alle vil, så det blir vanskelig noen ganger. Går mye i joust på grunn av det. Noen teamstrukturer folk her syns er bra? Spilte en litt tilfeldig match med en fantastisk Hel i går. Tror aldri jeg har spilt et spill som gikk så flytende i sammarbeidet som det.

Lenke til kommentar

Men alle som prøver Smite liker det, så noen må ta ansvar for å kjøre igang ett norskt community kanskje? ;)

 

Om noen har lyst til å starte et norsk smite community har en egen dedikert server jeg kjører litt diverse på. Jeg kan stille med gratis hosting av nettsider og TeamSpeak 3 server (har tilgang til gratis lisenser), har ikke tid til å drifte dette selv men kan hjelpe til i en oppstartfase. Send meg en PM hvis det er interessant.

Spiller selvfølgelig endel Smite fra tid til annen og storkoser meg! Ikke noe pro akkurat, men gjør det helt ok.. Må prioritere jobb og hjem om dagen ^^

Lenke til kommentar

Prøvde Smite for en stund siden, men ble lite pga lite tid til spill. Fått tid igjen nå og er herved en Smite addict. Bare legg meg til In-game, kaller meg Oddypop der. Bare ikke la meg jungle med Tor.

 

Vil forresten anbefale alle nye å ta en titt på Drybear når han streamer(eller på youtube). Og nybegynner guiden til Trendkill. Kan spare deg selv, og de du spiller med for mye hodepine :)

 

Edit: Kom forresten over denne i dag: Alienware Ra skin giveaway

Endret av varoes
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Føler personlig at det ikke burde være en stigma med å måtte prøve å spare medspillere "mye hodepine". Alle må lære, så hva så om noen ikke er så gode med en gud? Smite Communitiet (hvertfall det meste jeg har sett) er veldig raske på å dømme med den idiotiske "I'm going to repport you because you're bad. Hey, everybody, report this one. He clearly can't play his god.", som bare blir enda dummere når en spiller assault.

Lenke til kommentar

Det er faktisk nesten ikke mulig å være to stykk i conquest til tider, om vi ikke caller duo sekundet vi joiner så er det umulig å ikke bli flamet. Da folk picker og locker før vi i det heletatt rekker å si det, så da MÅ en av oss gå jungle, mid eller solo. Det er heller ikke mulig å prøve ut og lære seg nye helter, da man alltid må velge ut ifra hva de andre forlanger at du velger. Greit nok om det er ranked, men i casual så kan det dai kke være så krise. Vi ender stort sett opp med å rævkjøre de vi møter på vår lane uansett, så jeg ser ikke helt problemet.

Det blir også værre og værre, før så ble man sjelden flamet om man tok en random helt, nå er det jo helt ekstremt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjører nesten utelukkende med 2eller 3 i conquest. Går helt fint for meg på level 30. På lavere nivåer så går jo folk akkurat hva de vil og instalocker som pokker. På 30 diskuterer man vel stort sett hvem som tar hva før noen locks in. Enten det eller at den raskeste i chat får det han vil ha

Lenke til kommentar

Personlig er ikke mitt største problem folk som instalocker. Det går helt fint når de vet hva de holder på med. Selv når folk har lyst til å etterlate meg alene i en lane til tross for at jeg spiller med en partner som blir kastet i en annen lane, så går jeg med på dem. Men når suppegjøkene da ikke hjelper stakkarslig lille meg i midten når det er meg alene mot tre stykk fra motstanderne, da gir jeg opp litt. Og når flame'n kommer da pleier jeg bare å vente å se hvor langt det går før jeg repporter dem selv for å være obnoxious hele tiden.

 

Virker som mange som ikke spiller ranked tar spillet LITT for seriøst. Jeg har sett folk som kaller andre "Feeder" i en arena match, bare fordi de har dødd en gang i en runde hvor et lag har overtaket. Det blir litt rart noen ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...