Gå til innhold

Spørsmål om fotoutdanning i Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her var det fattig med tilbakemeldinger. Betyr det at fotoutdannede proffer ikke er så aktive på dette forumet, eller at aktuelle fotointeresserte kandidater heller bør satse på fotoutdanning utenfor Oslo, ev i utlandet?

 

Hørt bra ting om Bilder Nordic, men har ingen førstehåndskunskaper.

http://www.bildernordic.no/

 

 

Takk for tilbakemelding :-)

 

Fotovideo Oslo har flere spesifikke kurs året rundt.

 

 

Takk for tilbakemelding :-)

Lenke til kommentar

Jeg kan vel ikke helt se for meg at det er kurs man satser på hvis man skal ta steget for å bli proff.

Enten tar man fotografiutdanning eller ikke er min mening.

 

Det arrangeres mange fine kurs og workshops i Norge og i utlandet. Det hjelper å være litt spesifikk om hva man ønsker å lære hvis man skal få forslag.

Ønsker man inspirasjon for portretter f.ek.s har Morten Kroghvold flotte workshops, men de koster skjorta.

De aller fleste rimelige kurs kan man like gjerne styra unna og kjøpe seg en fotobok.

Det er hvertfall min mening!

Lenke til kommentar

Jeg er enig med egilh, at skal du bli en proff fotograf, så er det naturlig å ta en foto-utdannelse. For oss som ønsker å holde oss på amatørnivået, så er nok workshops mer naturlige å ta.

 

I Oslo, så finnes det flere skoler i tillegg til Bilder Nordic; foto.no har en grei overssikt. I tillegg så er det en del høyskoler rundt om i landet som har fotolinjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...