Gå til innhold

Kom smilende inn på butikken, gikk oppgitt ut


Anbefalte innlegg

Har bestilt meg en iPhone 5,fikk hentelappen i postkassa for noen timer siden.

Tok på meg jakka og begynte ferden mot butikken. Humøret var på topp, ingen ting kan vel gå galt når det gjelder henting av en telefon? En skulle kanskje tro at det var en simpel sak, det å skrive under på en lapp og motta en eske... Nei ikke i jubel året 2013, faktisk ikke. Som alle andre leverer jeg lappen i kassen og venter på produktet mitt, resultatet er en tomhendt fyr som tar beina fatt og drar hjemover igjen, uten mobil. På butikken påstår de at enten er mobilen stjålet eller så er den igjen på lageret et par kilometer unna! En arbeider ber meg komme tilbake neste morgen får å se om mobilen har ankommet. De mener også at det er min plikt som enkelt person å presentere situasjonen ovenfor mobil-selskapet mitt. Har man mottatt en hentelapp i sin egen postkasse skal antageligvis det du har bestilt befinne seg enten i posthuset eller i lokal mat-butikken.

 

Skal jeg ta opp dette med leverandøren eller skal jeg legge dette bak meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

De av oss som bor i grisgrendte strøk har opplevd dette flere ganger. Det forekom også den tiden jeg bodde i Trondheim. Ta deg en chill pill i stedet for å ta sånn på vei. Skjønner at det kan være frustrerende når man har gledet seg til en pakke, men det vil ikke føre noen vei å hause dette opp. Har du sporingsnummeret så kan du sjekke via postens hjemmesider om forsendelsen faktisk er registrert inn på det aktuelle postkontoret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...