Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor stor er din penis? Ærlige svar..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser nå at jeg har skrevet feil :hrm: mixet av en eller annen grunn 9 med 6, det riktige er selvfølgelig 16,5 i tykkelse.

 

Fortsatt 21 lang, og fortsatt ganske bra, spør du meg. :wee:

Har du hatt sex før? Hvis ja, får du hele inn?

 

Jeg er 17cm lang og 16cm i omkrets på midten. Akkurat passe for damen min. Får hele inn i de aller fleste stillinger uten at det er ubehagelig for henne, og det beste jeg vet er stillinger hvor jeg kommer så langt inn som mulig. Jeg hadde hatet å ikke kunne få hele penis inn. Anonym poster: eabd253fcda025c31df3026226b09563

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Min penis er 16,5 cm. Målt på oversiden, fra pelvisbenet og ut til tuppen av penishodet (forhuden trukket tilbake). Dette er måten offisielle målinger foretas, og slik snitt beregnes.

 

Har ikke dame, men alle guttene/mennene jeg har vært med har vært fornøyd! (damene også faktisk, er ikke bi, bare homo)

Anonym poster: 50d3a2d075a12f73ff8dab0271eb294d

Lenke til kommentar

25 år, 15cm lang og 14cm rundt. Har hatt sex med noen og tjue jenter og aldri fått klager. Jeg har vel følt selv at den ikke alltid var stor nok, men de fleste oppegående jenter vet å sette pris på en tissefant uansett, og med litt trening får man en grei ide om hvilke stillinger som fungerer med det utstyret man er gitt:)

 

Skal ikke påberope meg noen gudommelige sengeferdigheter, man lærer litt etter hvert og innser med årene at de fleste jenter liker forskjellige ting, så løsninga er ofte å snakke om det og prøve seg fram til hva som funker for begge.

Jeg har ett veldig naturlig forhold til kropp og sex og alt sånn, og det gjør det kanskje enklere for meg å snakke om med partnere og dermed ende opp med ganske så bra sex hver gang.

 

Kan faktisk påstå at jeg kommer hver gang.

 

Anonym poster: 92585cd1425131c9bda4dab69e6dcb39 Anonym poster: 92585cd1425131c9bda4dab69e6dcb39

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, de hadde en slik studie i England og før.

Først skulle mennene fylle ut på skjemaet hvor lang den var.

Senere ble lengden målt av andre.

 

Dere vet sikkert hvordan resultatet ble.

Jeg fant ikke kilden når jeg søkte nå, og den er muligens borte, siden det er noen år siden jeg så den artikkelen.

Men konklusjonen var ihvertfall at menn ALLTID plusser på litt ekstra, og noen litt mer enn andre.

 

Jeg beskylder ikke noen her for å lyve altså. Men skal trådstarter ha sannheten, så får trådstarter reise rundt og måle selv :tease:

Lenke til kommentar

Av samme grunn som de oppgir antall gigahertz på prosessoren i signaturen, eller antall hestekrefter på bilen. Det er sånn gutter gjør i den alderen jeg antar de er i. Eller: Man er opptatt av å være normal, og da trenger man et sammenligningsgrunnlag.

 

Edit: Åpenbar grunn #3: Man har hørt at jenter bryr seg, og inntil man faktisk har hatt seg en og vet hvordan det funker i praksis så går man rundt og bekymrer seg...

Endret av tom waits for alice
  • Liker 7
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...