Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Dårlig samvittighet for de døde :(


Misamisa

Anbefalte innlegg

Alle de døde vil jeg skal dø. Jeg må dø for at de skal få fred. Derfor har jeg dårlig samvittighet fordi jeg lever.. Hvorfor skal de være død og ikke jeg? Jeg vil ikke dø. Men jeg har det vanskelig pågrunnav dette.. veldig vanskelig.. har kuttet meg bare pågrunnav det også..

 

Jeg gråter meg i søvn hver dag fordi jeg lever.. Jeg er en ond person fordi jeg lever.. Jeg ødelegger for de døde :/ Men jeg må leve. Jeg vil leve. Men å ha dårlig samvittighet gjør vondt.. så virkelig vondt..

 

Bare le av dette. Dere syns sikkert det er veldig morsomt.. men det er seriøst forderdelig. Vet ikke hva jeg skal gjøre :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skal daue snart, du óg. Ikke noe å stresse over. Død - eller fravær av liv - er universets naturtilstand. Liv er en abnormalitet, når man ser litt stort på det. Men det er ikke noen grunn til å ha dårlig samvittighet fordi du lever. Lys mens du kan! For lyset vil snart brenne ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Alle de døde vil jeg skal dø. Jeg må dø for at de skal få fred. Derfor har jeg dårlig samvittighet fordi jeg lever.. Hvorfor skal de være død og ikke jeg? Jeg vil ikke dø. Men jeg har det vanskelig pågrunnav dette.. veldig vanskelig.. har kuttet meg bare pågrunnav det også..<br><br>Jeg gråter meg i søvn hver dag fordi jeg lever.. Jeg er en ond person fordi jeg lever.. Jeg ødelegger for de døde :/ Men jeg må leve. Jeg vil leve. Men å ha dårlig samvittighet gjør vondt.. så virkelig vondt..<br><br>Bare le av dette. Dere syns sikkert det er veldig morsomt.. men det er seriøst forderdelig.

Vet ikke hva jeg skal gjøre :(

Snakk om dette med behandleren din.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

MisaMisa: Hva er det med deg

 

Kan jeg spør et meget viktig og avslørende spørsmål?

Hva får deg til å tro, at du er så viktig, og så ønsket av de døde?

 

Hvordan i huleste kan jeg vite det? Desuten kan hende de døde vil at mange andre skal dø også. Hva vet vel jeg?

Lenke til kommentar

Hun kommer seg ikke ut. Hun er, i følge sine egne poster, tvangsinnlagt i psykiatrien.

 

Jeg kommer meg heldigvis litt ut. Jeg har utgang i en time på dagen og en på kvelden. Og jeg går alene. Så rømme kan jeg egentlig gjøre når som helst men det gidder jeg ikke. Da blir det bare bråk.

Lenke til kommentar

Jeg kommer meg heldigvis litt ut. Jeg har utgang i en time på dagen og en på kvelden. Og jeg går alene. Så rømme kan jeg egentlig gjøre når som helst men det gidder jeg ikke. Da blir det bare bråk.

 

Beklager, da har de litt andre rutiner enn der jeg jobbet før. Lukket avdeling er lukket av en grunn og derfor kreves det ofte følge når man går ut. Jeg trodde du var på en lukket akutt avdeling. Beklager hvis jeg har misforstått.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...