do'h Skrevet 12. september 2003 Skrevet 12. september 2003 denne er lett bare si vilken amcar som er deres favoritt, og hvorfor. jeg har litt problemer å besteme meg, men jeg står mellom enten en Pontiac Trans Am, tidlig 80tallet eller mustang cobra 68 mod
C0bra Skrevet 12. september 2003 Skrevet 12. september 2003 AC Cobra 427 S/C er det råeste som noen gang er laget!
magfa Skrevet 12. september 2003 Skrevet 12. september 2003 skal du kjøpe amcar i fra hva disse nerdene på forumet mener? hehhe da må jeg si lol til deg gett. få deg en lada sikkert der du passer.
do'h Skrevet 13. september 2003 Forfatter Skrevet 13. september 2003 hva her det med kuleste amcar å gjøre
Endre Skrevet 14. september 2003 Skrevet 14. september 2003 Av de to burde vel valget være opplagt, amcar fra 80-tallet er ikke like kult som en Mustang Cobra '68.
Izex Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Pøh hehe Amcar Bensin slukere deluxe! Sikter helst på noe jeg har råd til, som Subaru Impreza, Toyota Celica, Nissan Skyline, Ford Puma (Må kjøres før du liker den, og phat plass til stereo i bagarsje rom!)
LOOM Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Pøh hehe Amcar Bensin slukere deluxe! Sikter helst på noe jeg har råd til, som Subaru Impreza, Toyota Celica, Nissan Skyline
Bose Skrevet 16. september 2003 Skrevet 16. september 2003 Liker japse-blekk med midtmotor jeg.Toyota Mr2 og Honda NSX. Toyota har mange søte biler da: Corolla GT , Corolla AE86 , GT2000.
RIP Skrevet 16. september 2003 Skrevet 16. september 2003 Pøh hehe Amcar Bensin slukere deluxe! Sikter helst på noe jeg har råd til, som Subaru Impreza, Toyota Celica, Nissan Skyline, Ford Puma (Må kjøres før du liker den, og phat plass til stereo i bagarsje rom!) haha, bensin slukere ja... hvorfor sitter du og sammenlingner biler fra 50-70 tallet med nye biler? NYE amerikanske biler bruker ikke så mye bensin...
Kebab GUD Skrevet 17. september 2003 Skrevet 17. september 2003 nye amerikanske biler er ikke morsome heller ..
Gjest mafister Skrevet 17. september 2003 Skrevet 17. september 2003 18 åringer som har "lappen" som det enda lukter billig plast av, på hjul med en diger tretonns amerikaner som drikker bensin som en uttørka kamel i en oase og bruker like mye olje i året som det som brant i Irak siste krigen er no good. Ikke tilpasset norske veier og parkeringsplasser må du lete lenge etter mange ganger. Dessuten er de vanskelig å få tak i deler til og blir du plaget med noe så må du betale bigtime. Jeg vet at de fleste er gode å kjøre, ihvertfall mange av dem...Har selvfølgelig prøvd ettpar, men det er ikke no "ungdoms bil" Sier ikke hva du skal mene, men fakta. Har bilmekaniker utdannelse og vet hva jeg prater om. Anbefaler deg å "styre unna" for ditt eget beste.
Harkonnen Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Jeg drar frem en gammel tråd og poster min favoritt bil. 1970 Plymouth HEMI Cuda
Narmacil Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Trekker fram Camaroen min, -70 1/2 mod med en big block + th400 kasse i. Andre biler eg skulle hatt er -69 Charger R/T eller en HEMI Cuda fra -69 eller -70.. Man kan ha mange argumenter mot disse bilene, men bensinforbruk er da virkelig ikke et gyldig argument.. Hvor mange timer i året bruker du en slik bil? Ikke om vinteren, ikke om høsten eller våren, tar min ut om sommeren når det er godt vær og blå himmel. Skal du ha amcar må man ha en bruksbil, ingen kjører disse kjelkene om vinteren eller til/fra jobb.. Alt til sitt bruk sier eg, riskokeren til daglig misbruk og amcar som finstas.
TomasK Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 (endret) <!--QuoteBegin-+17/09/2003 : 05:38--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE ( @ 17/09/2003 : 05:38)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> 18 åringer som har "lappen" som det enda lukter billig plast av, på hjul med en diger tretonns amerikaner som drikker bensin som en uttørka kamel i en oase og bruker like mye olje i året som det som brant i Irak siste krigen er no good. Ikke tilpasset norske veier og parkeringsplasser må du lete lenge etter mange ganger. Dessuten er de vanskelig å få tak i deler til og blir du plaget med noe så må du betale bigtime. Jeg vet at de fleste er gode å kjøre, ihvertfall mange av dem...Har selvfølgelig prøvd ettpar, men det er ikke no "ungdoms bil" Sier ikke hva du skal mene, men fakta. Har bilmekaniker utdannelse og vet hva jeg prater om. Anbefaler deg å "styre unna" for ditt eget beste. Når det gjelder min favorittbil: 1965 Shelby GT350 Mao: du vet ikke hva du prater om. At gamle ihjælkjørte amcars bruker bensin og olje vet vi alle, men det gjør vel også en Volvo 240 eller en gammel Nissan Laurel? Btw, Chevy Silverado 2500HD'en ute i gården her bruker ca. 1 liter diesel på langkjøring og rundt 1,5 blanda kjøring. Den er litt større enn en Honda Civic. -91 Mustangen med 5.0 V8'er og 225+hk brukte 0.73l på langkjøring i sommer. At det er dyre deler til amerikanske biler er noe nytt derimot. Skjedde det i går at prisen gikk opp? Bestilt deler for en betydelig mengde tusenlapper fra USA og merkelig nok er det ofte ekstremt billig. Kanskje noen bør stikke og sjekke hva det koster å bytte registerreim på f.eks en 2000 mod Audi A4 1,8T? Betalte 2500,- inkl mva og arbeid for det på Sebringen. Okei, en stor Chevy eller Cadillac kan være vrient å lukeparkere i Norge, men det er strengt tatt nesten alle biler, bortsett fra Think og Smart da.. Hurra for Norge og alle parkeringsbulkene! Synes derimot ikke veiholdninga på Sebringen min er så dårlig jeg da. ...vet det er lenge siden, men jeg følte jeg MÅTTE svare.... Endret 28. juli 2004 av TomasK
eab Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 (endret) Bare så det er klart så er jeg ingen moderator på dette forumet. Jeg vil likevel rette kritikk mot magfa, Izex, Kebab GUD og brukeren som skrev dette innlegget: 18 åringer som har "lappen" som det enda lukter billig plast av, på hjul med en diger tretonns amerikaner som drikker bensin som en uttørka kamel i en oase og bruker like mye olje i året som det som brant i Irak siste krigen er no good. Ikke tilpasset norske veier og parkeringsplasser må du lete lenge etter mange ganger. Dessuten er de vanskelig å få tak i deler til og blir du plaget med noe så må du betale bigtime. Jeg vet at de fleste er gode å kjøre, ihvertfall mange av dem...Har selvfølgelig prøvd ettpar, men det er ikke no "ungdoms bil" Sier ikke hva du skal mene, men fakta. Har bilmekaniker utdannelse og vet hva jeg prater om. Anbefaler deg å "styre unna" for ditt eget beste. Slike innlegg som overnevnte personer har kommet med vitner om forsvinnende liten forståelse og innsikt. Jeg klarer ikke å forstå hvordan en bilmekaniker kan komme med slike uttalelser, fint lite av det han har sagt henger på greip. Deler er ytterst sjeldent noe problem å få tak i, dersom man ikke har en one of a kind amerikaner fra tidenes morgen. De bruker riktignok litt bensin, men ikke noe mer enn go40'n til nabogutten. Og de færreste veier over 3 tonn. Da er man opp på suburban, excursion og slikt, men det var jo ikke de han spurte om! En mustang fra sent 60-tall veier litt under 1500kg vil jeg tippe. Hvis du vil ha en trans am fra tidlig 80-tall så kan du jo se om du finner en turboutgave. Mustang er og blir en tidløs klassiker, selv om jeg personlig heller mer mot GM Narmacil: Ingen kjører amcar til og fra jobb om vinteren sier du? En jeg jobba med brukte en gammel monte carlo ss454 sommer og vinter Endret 28. juli 2004 av Ezekiel
Opus Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Ezekiel: Innlegget du quoter er 1 år gammelt. Denne tråden skulle kanskje egentlig vært stengt nå, da den er bumpet noe utrolig, men jeg lar den være åpen ennå.
eab Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Opus: Får bare beklage, så ikke på datoen før jeg kom til de siste to-tre innleggene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå