Gå til innhold

192t vs 193t på komplett


pser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Test av BenQ FP991 @ dinside

 

Forøvrig skriver de i testen av Hansol H950:

 

"Uansett hvilke innstillinger som gjøres, så har Hansol-skjermen et gråbrunt skjær over fargene. Sammenlignet med Nec 1980SX, er det tydelig, samtidig er det tydelig at BenQ FP991 heller mer over mot det blålige."

 

Apropos Samsung 191/192/193T. Spesifikasjonene har kanskje ikke forandra seg så veldig mye, men spesifikasjoner er jo ikke alt! Det kan være forbedringer i f.eks fargegjengivelse som ikke kommer fram.

Lenke til kommentar

Hei. Hiver meg inn her jeg også. Mulig det er litt off topic men men...

 

Er ute etter en 19" LCD som kommer til å bli mye brukt til gaming osv..

 

Har lagd egne poster her på forumet, men har liksom ikke fått noen konkrete tips. Så sendte derfor en mail til mpx.no der jeg spurte litt om hvordan den Benq skjermen ville fungere til spiling, eller om de hadde noen andre anbefallinger. Fikk svar om denne skjemen

 

Men etter litt sjekking på nettet fant jeg ut at denne skjemen bla har en dårlig analig tilkobling(skal brukes på 2 pc'er) og at den sliter med ghosting.

 

Dette ga jeg da tilbakemelding om og fikk følgende svar:

Hei, jeg blir litt var når jeg skal anbefale skjermer spesielt til gaming når det gjelder lcd skjermer, i og med at dette krever utrolig mye og at det er veldig vanskelig å få kundene til å bli fornøyd med dette med tanke på gaming og ghosting osv. Til dette kan jeg ikke anbefale deg annet enn å gå over til en crt skjerm, dessverre.

 

Begynner nå å bli ganske frustert over hva jeg skal velge :(

 

Er det nå noen som har en anbefalling til en 19" LCD skjerm som vil funke ok til spilling?

 

/steinih

 

PS: detter er ikke ment som kritikk av mpx. De har god service og svarer altid raskt på mail osv :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...