The Mad One Skrevet 6. januar 2013 Skrevet 6. januar 2013 Hei, hei! Jeg har noen spørsmål angående The Big Bang Theory sesong 6: 1). Er det noen som vet hvor mange episoder det er i 6 sesong? 2). Er det noen som vet når den kommer ut på DVD og Blu-Ray? 3). Det har begynt å gå episoder fra 6 sesong på TV-Norge med norske undertekster. Kan man se disse på TV-Norge nett-tv? Tusen takk for svar.
Itek Skrevet 6. januar 2013 Skrevet 6. januar 2013 Noe av det finner du her: http://www.imdb.com/title/tt0898266/
Lykketrolling Skrevet 7. januar 2013 Skrevet 7. januar 2013 Er det bare tretten episoder i sesong 6? Hm... da får jeg kanske se om jeg gidder se siste episode også.
Filmvenn Skrevet 7. januar 2013 Skrevet 7. januar 2013 (endret) Alltid lettere å bruke wikipedia siden sida baserer seg på bekrefta info fra kanalene. The Big Bang Theory (season 6)Country of origin United States No. of episodes 24[1] Sesongen kommer ikke ut på bluray eller dvd før sesongen er ferdig. Høsten en gang. Hva TVNorge tilbyr på sine streaming-tilbud vet jeg ikke. Endret 7. januar 2013 av Maury
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå