Gå til innhold

Spilldagbok: Quest for Glory, del 7 (Amiga, PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har glemt å fortelle hvor du fikk vite om «Hut of brown, now sit down». I del 3 så blir det punktet utsatt "Han vil ha gullmynter for å si noe mer, så det venter jeg meg med til jeg eventuelt vet at jeg trenger informasjonen hans." (og der ser jeg en liten skriveleif også ;) )

Er jo en vesentlig bit informasjon man ikke kommer på helt av seg selv :)

Man kan alltids snike rundt om natten, slik at evt ulumskheter som skulle dukke opp bare rusler forbi (eller tekst boksen forteller i alle fall at det skjer). Men det blir jo ikke like dramatisk :)

Skrevet

Jeg fikk rimet fra hodeskallen, men jeg husker faktisk ikke helt hvordan (hva jeg spurte om). Han sier i alle fall noe slikt som "hope you remember the rhyme" når han åpner for deg, så det er jo et godt hint om hva du kan spørre om.

Skrevet

Da husker jeg feil, trodde ikke du fikk det fra hodeskallen, kun fra Bruno for 6 gull. Så mange ganger som jeg har spilt igjennom dette spillet også har jeg ikke fått med meg dette ... :omg:

Skrevet

Testet det nå: "Ask about hut", så sier han at den setter seg om du sier rimet, "ask about rhyme", så sier han rimet. Du kan mao spare 6 gull neste gang du spiller. :)

(så vidt jeg husker er all infoen Brunos selger også tilgjengelig fra andre)

Skrevet (endret)

Jeg har lyst til det, men jeg har ikke noen konkrete planer akkurat nå. Jeg synes det har vært veldig artig å skrive disse dagbøkene, selv om det også har vært mer tidkrevende enn jeg forutså.

Jeg synes Quest for Glory passet veldig godt til dette formatet, mye pga den store valgfriheten i spillet. Hvis jeg skal gjøre noe slikt igjen er jeg avhengig av å finne et annet spill som funker like godt. Jeg har noen kandidater som jeg tror kan være gode. Vi får se.

Det er i alle fall veldig gøy å se at dere liker disse dagbøkene. :)

Endret av Joachim_F

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...