Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har er relativt lite rom hos min far som jeg har lyst til å male og friske opp. Rommet er rektangelformet med god belysning.

 

Jeg tenker å male hele rommet hvitt også legge på musikklogoer, artistnavn etc. ting som ser kult ut forskjellige steder på veggene. Men da kommer vi til spørsmålet mitt:

 

Hva er den beste måten å gjøre dette på?

- Maling/spray

- Hvordan få det nøyaktig uten at det blir masse rot

- Bruke ark/papp etc. for å forme logoene

 

Takk på forhånd for all mulig hjelp!

 

- Mvh Kristoffer

Endret av Krishnapop
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk her. Skjønner at det kanskje ikke var helt de motivene du var ute etter, men jeg tror denne metoden er den beste. Har selv brukt det på min datters rom (husker ikke hvor jeg bestilte), enkelt å få på, og holder bra. Så er det bare å finne en side som har motiv du kunne tenke deg, eller som tar i mot bilder og lager noe til deg.

 

Eventuelt kan du printe ut selv, men da vil jo størrelsen begrenses av printeren din. Du finner ark laget for dette i hobbybutikker. Både for tapet og stoff.

 

Du kan jo også gjøre som du sier; lage sjablonger og spraye. Kommer an på hva du er ute etter.

 

Jeg tror uansett at det ikke kommer til å bli noe du vil ha i lengden. Det er ikke alt du liker nå som du vil like om et år eller to.

Lenke til kommentar

Sjekk her. Skjønner at det kanskje ikke var helt de motivene du var ute etter, men jeg tror denne metoden er den beste. Har selv brukt det på min datters rom (husker ikke hvor jeg bestilte), enkelt å få på, og holder bra. Så er det bare å finne en side som har motiv du kunne tenke deg, eller som tar i mot bilder og lager noe til deg.

 

Eventuelt kan du printe ut selv, men da vil jo størrelsen begrenses av printeren din. Du finner ark laget for dette i hobbybutikker. Både for tapet og stoff.

 

Du kan jo også gjøre som du sier; lage sjablonger og spraye. Kommer an på hva du er ute etter.

 

Jeg tror uansett at det ikke kommer til å bli noe du vil ha i lengden. Det er ikke alt du liker nå som du vil like om et år eller to.

 

Ikke helt de motivene jeg så etter nei, men det er noe! :)

 

Men har hørt om det med sjablonger, og tror det blir den beste og mest lettvinte løsningen. Det skal ikke være utrolig detaljert, blir svart spray over, men får som sagt bare prøve meg fram!

 

Nja, jeg er utrolig glad i musikk så det er ikke nødvendigvis noe jeg vokser fra. Men i verste fall er det å kjøre på med et maling strøk så er veggen god som ny.

 

Men takk for hjelpen! -.-

Lenke til kommentar

Bruk folie slik man lager skilt og bil/båt dekor med... er enkelt å greit en stor rull med folie som en plotter skjærer ut figurer i en slags plastfolie med lim på ene siden.

 

Edit: Du får sikkert bestilt slike ferdig av firma som lager skilt/dekor.

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Noe slikt du kan bruke?

 

Tror det er enklere å få til..

Bruk folie slik man lager skilt og bil/båt dekor med... er enkelt å greit en stor rull med folie som en plotter skjærer ut figurer i en slags plastfolie med lim på ene siden.

 

Edit: Du får sikkert bestilt slike ferdig av firma som lager skilt/dekor.

 

Skal se på det. Takk for hjelpen! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...