Gå til innhold

Huawei Ascend D1 quad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Nå har jeg gått til innkjøp av denne telefonen og er meget fornøyd :)

Noen flere her inne som har denne? Og hva synes dere om den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra du også er fornøyd med den :)

Har du lest eller hørt noe om/når android jelly bean kommer til den?

Ikke det at jeg ser behovet for det, er min første android telefon, og er meget fornøyd med det som er på den nå :)

Skrevet (endret)

Kjøpte den i over i går, å har hatt brukt for mobil hver dag så for sikkerhetsskyld har jeg ladet den hver natt.

Akkurat nå er den på 58%, ikke brukt så mye i løpet av dagen på jobb, men brukt en del i ettermiddag kveld med wifi på hele tiden. Kan være den klarer to dager, men skal teste litt mer til helga da jeg ikke har fullt så mye behov for telefon :)

Hvordan er din?

Å som den android nooben jeg er lurer jeg på hva launcher er? :p

Er det bare å laste ned fra "play butikk" å installere?

Edit: Sett litt på hva launhcer er nå. Hvilken launcher bruker du? Og er du fornøyd med den?

Endret av Freestyle89
  • 5 uker senere...
Skrevet (endret)

Kjipt, alt fungerer bare bra her så langt :)

Hva er det som skjer? Kommer du ikke inn til å bruke selve kamera appen? eller fungerer det bare ikke å ta bilder?

Men du har vel fortsatt garanti på den?:) så det ordner seg nok, men allikevel kjipt at ting skal slutte å virke

Endret av Freestyle199
Skrevet

Kjipt, alt fungerer bare bra her så langt :)

Hva er det som skjer? Kommer du ikke inn til å bruke selve kamera appen? eller fungerer det bare ikke å ta bilder?

Men du har vel fortsatt garanti på den?:) så det ordner seg nok, men allikevel kjipt at ting skal slutte å virke

går inn i appen så kommer det opp "kan ikke koble tilkamera" snapchat funker ikke og heller kkke blitsen som lommelykt :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...