Gå til innhold

jeg vil ikkje dele med andre at jeg liker bilder, kommenterer statuser osv på facebook, hvordan endre på det?


VegardStr

Anbefalte innlegg

nå har eg prøvd mye rart for å få facebookprofilen min litt mer privat, ser liksom ingen hensikt at andre folk ser hvilke statuser eg liker, hvilke bilder jeg kommenterer eller liker eller det samme med statuser.

 

selvfølgelig kommer det opp på bildene, det er ikkje det eg eg har noe imot, men at det spretter opp varsler på newsfeeden.. hvordan kan dette deaktiveres? er det i det heletatt mulig? =)

 

 

sorry hvis dette er feilpostet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Hei.

 

Ja, dette er fult mulig. Jeg vet ikke hvordan framgangsmåten på dette er nå, ettersom at jeg fikset dette for et par år siden. Men det er bare å leke litt i settings, og du vil finne det du er ute etter.

 

Min facebook er ikke søkbar for annet enn venners venner, ingen kan adde meg, ingen kan sende meg melding. INGEN på min face ser hva jeg gjør på face, det har jeg sjekket et par ganger og, så det er fult mulig å skjule aktiviteten din for andre ja. Ingenting dukker opp på timeline heller, så fremst jeg ikke poster noe der :)

 

Noen vil sikkert spørre hva jeg bruker facebook til, men heldigvis er det en privatsak og lite relevant for trådstarter :)

Endret av fiskerdigg
Lenke til kommentar

Hei.

 

Ja, dette er fult mulig. Jeg vet ikke hvordan framgangsmåten på dette er nå, ettersom at jeg fikset dette for et par år siden. Men det er bare å leke litt i settings, og du vil finne det du er ute etter.

 

Min facebook er ikke søkbar for annet enn venners venner, ingen kan adde meg, ingen kan sende meg melding. INGEN på min face ser hva jeg gjør på face, det har jeg sjekket et par ganger og, så det er fult mulig å skjule aktiviteten din for andre ja. Ingenting dukker opp på timeline heller, så fremst jeg ikke poster noe der :)

 

Noen vil sikkert spørre hva jeg bruker facebook til, men heldigvis er det en privatsak og lite relevant for trådstarter :)

Etter en av de nyeste oppdateringene av Facebook har det blitt forandret på Privacy Policy. Dette innebærer blant annet at det ikke lenger er mulig å skjule seg fra venner.

 

Før gikk det an å bestemme selv hvor mange ledd ut du ville vise deg, dette har nå blitt adskillig vanskeligere å kontrollere selv. Dessverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...