Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jeg ble tent av meg selv? + 1 spm ang penis


Hexafix

Anbefalte innlegg

Dette er spessiellt men jeg oppdaga det her om dagen.

 

Det er slik at jeg har kjøpt en pyjamas bukse som de har på europris.. De er helt jævlig gode og behagelige å ha på seg båd i og utenfor senga.

 

I perioder så ligger jeg å leser på senga og jeg syns det var for varmt slik at jeg dro av meg dyna.

 

Jeg tittet litt på meg selv for å se hvordan formene var og jeg er nok en smule litt for tynn. Men jeg syns at jeg er passe slank og passe stor. Har ingen skavanker og har egentlig en ganske så stram og bra kropp.

 

Det som er greia er at siden jeg lå på siden med armen til å lene opp overkroppen og da så det ut som jeg hadde damehofte på ene siden og siden jeg hadde på meg buksa som også kan være fin på damer så kom formene tydelig frem. Grunnen til at hofta mi var stor var at jeg lå på siden og at den ble pressa opp og jeg har litt større muskler slik at jeg bør trene overkroppen fordi jeg er for tynn som også gjør at det ser ut som jeg har større hofte.

 

Jeg fortsatte å se på meg selv og jeg ble faktisk tent fordi det så ut som halve delen av hofta og ræva til ei dritfin dame. Jeg så jo bare klærne på meg selv men jeg var liksom helt ute av meg selv og da jeg så synet av det så ble jeg straks kåt.

 

Jeg mener at synet av ræva til ei fin dame som ligger i senga ved siden av skal tenne meg og gjøre meg kåt men jeg syns det var rart at jeg fikk dette av å se på meg selv.

 

Jeg tenkte med en gang at dette er faen ikke normalt og jeg syns at det var fint å se på meg selv... Altså hoftepartiet og halve ræva mi fordi det kunne vært ei fin dame... Noe som det desverre ikke var. Men det jeg så var identisk til ei fin dame.. Jeg lå nok slik at jeg fikk en ekstra stor hofte enn det som er normalt uansett men likevel... Jeg har kanskje for mange hormoner og jeg skulle gjerne ha hatt ei dame for det er veldig sunt med sex og jo mer klar man er for sex jo bedre blir det for meg selv og dama.

 

Tar det som et godt tegn på at jeg har utstyret i orden og jeg er like mye seksuellt aktiv gjennom hele året. Jeg kan ha sex opp til 7-8 ganger hver dag og gjerne i flere timer uten å bli utmatta så jeg mener at jeg er sterk og god.

 

Men jeg har ikke dame og jeg skulle så gjerne ha delt de sterke sexlystene mine med hun som tørr å bli min kone til slutt.

 

Det jeg også lurer på er om det er flere som har opplevd å få større penis gnerelt av å ha mye sex over en periode?

 

Jeg opplever at penis kan på en måte utvide seg og forme seg mer etter vagina dersom vagina er videre enn penis. Jeg har også opplevd at penis ikke utvider seg etter å ha sex med trange damer og trange damer er jo alltid best... Det som er best er å ha ekstra stor og utvidet penis når man skal ha sex med ei trang dame : 3

 

:33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå tror jeg du skal sette korken på den flaska og gå å legge deg :p

hehe, jeg tenkte meg at det kom en slik tilbakemelding og det er bare artig :p

 

Men det som ikke er artig er at det faktisk er sant :p

 

Det som er bra er at jeg begynner å le av det... Dersom jeg ikke hadde på meg buksa så hadde jeg ikke tent på meg selv. for da hadde jeg sett de ekle mannetrekkene mine... Jeg skjønner ikke helt hvordan damene syns at det er så fint men det er kvinnfolk...

 

Og flaska mi trenger ikke noen kork :p den er helt tørr :p

Endret av Hexafix
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skulle virkelig gått å lagt meg, men jeg kom til å tenke på denne sangen:

Så det kan kanskje virke som du ikke er aleine.. Eller.. hehe.

 

Jeg tør å skryte på meg at jeg har hatt sex med flere enn gjennomsnittet..

Skal ikke komme med noen tall, for det veit jeg egentlig ikke sikkert selv lenger. :p

Men å påstå at kuken former seg etter nordfjordsbotten, ja se det må du nok røyke godt brukte sokker for å tro på selv...

Sånt sitter evt i hodet bare,(mårra brødet er jo stort sett større enn vanlig høy kølle) evt om hu er veldig kåt eller ikke fullt så kåt etter noen runder.

 

Ta det fra en som har hatt hele neven sin oppi der du veit på ei dame som absolutt ville det selv..

Overraskelsen var stor når hu var like trang dagen etter.. :eek:

Nei, jeg har ikke noe stort utstyr selv..

Lenke til kommentar

Da fikk du vel kanskje en god latter i starten på det nye året.. hva er mors-språket ditt?

 

Du kan jo bruke google translate men det gjør du kanskje?

Jeg kan snakke på kinesisk og engelsk ganske bra,og så litt norsk ;) og du?

Dessverre er det ingen tilgang til google i kina.

Så usikker på jeg forstår faktisk noe som du mener her.

Lenke til kommentar

Jeg skulle virkelig gått å lagt meg, men jeg kom til å tenke på denne sangen:

Så det kan kanskje virke som du ikke er aleine.. Eller.. hehe.

 

Jeg tør å skryte på meg at jeg har hatt sex med flere enn gjennomsnittet..

Skal ikke komme med noen tall, for det veit jeg egentlig ikke sikkert selv lenger. :p

Men å påstå at kuken former seg etter nordfjordsbotten, ja se det må du nok røyke godt brukte sokker for å tro på selv...

Sånt sitter evt i hodet bare,(mårra brødet er jo stort sett større enn vanlig høy kølle) evt om hu er veldig kåt eller ikke fullt så kåt etter noen runder.

 

Ta det fra en som har hatt hele neven sin oppi der du veit på ei dame som absolutt ville det selv..

Overraskelsen var stor når hu var like trang dagen etter.. :eek:

Nei, jeg har ikke noe stort utstyr selv..

Etter mine studier så kan jeg påstå at penis er elastisk akkurat slik som vagina hos dama. Egentlig så har jeg stort utstyr og jeg er så potent at jeg kan sprute drøye 2 meter.

 

Vi har vel alle forskjellige former og nivå. For meg så er det slik at jeg enten har ei dame slik at vi har mye sex eller så må jeg tørr-pule og da merker jeg forandringer i penis... Av å ha mye sex med ei som er svær og vid vil gi en større pikk fordi den begynner å utvide seg for å fylle henne maksimalt og det er akkurat det som skjer med meg.

 

Penis var generelt større i nesten år etter jeg hadde hatt dama som hadde vid vagina og ganske storvokst siden hun hadde nesten like stor kropp som meg. Hun hadde også barn i fra før...

 

Ellers så har jeg bare hatt trange damer som ikke har fått barn før. Jeg vet også hemmeligheten på hvordan ei trang dame er.. Kan se det på hele dama.. Til og med i ansiktet på damene : ) Er så mye info som jeg lærer om folk av å studere folk...

 

Nå er det 2013... Føler at dette kan bli et godt år :D

Lenke til kommentar

Det at du ble tent henger nok mer sammen med det som skjedde i hjernen din, fantasien om en vakker kvinnekropp, enn det at du så på deg selv. Du så for deg ei jentes hofter, og siden det er noe som tenner deg ble du (naturlig nok) tent. Enkelt og greit.

Godt å høre at jeg ikke var alene om å ha den tanken. Det er akkurat det som har skjedd.

 

Godt forklart! Takk! ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...