Gå til innhold

Teddybear


ThePredator9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forstår godt hvorfor ikke Netflix legger ut sånt der. Virker ikke som noe kvalitetsfilm akkurat.

Ja, for de fleste filmene på Netflix oser det kvalitet av...

 

Men fra spøk til side: Teddy Bear virker nogenlunde ny, så jeg ville nok latt det gå litt tid før den muligens dukker opp Netflix her i landet. Eventuelt kan du besøke Platekompaniet eller en annen butikk og bestille den der. Filmen ser fin ut, så jeg kommer til å holde øynene oppe selv :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet hvor man får tak i denne? Hverken thepiratebay eller netflix har den...

 

Filmen ble gitt ut på DVD i fjor i Danmark, under navnet "10 Timer Til Paradis". I tillegg til dansk, er den faktisk tekstet på norsk. Man kan derfor kjøpe den fra Danmark eller leie den fra Lovefilm her. Jeg vil anbefale at man støtter filmmakerene og ikke være snylter og ty til piratkopiering, men nok om det.

 

 

Forstår godt hvorfor ikke Netflix legger ut sånt der. Virker ikke som noe kvalitetsfilm akkurat.

 

Forhåndsdømming lenge leve. Jeg har sett filmen og den er faktisk ganske bra. Langt unna en overfladisk Hollywood-film om man er i humør for det. Og om man driver med styrkeløfting, noe jeg gjør selv, tror jeg mange kan relatere til noen av problemstillingene hovedkarakteren møter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...