Gå til innhold

Iphone i snøen

ENY

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant mobilen min! Har nettopp åpnet den (fulgte trinnene som er vist i videoen over). Dessverre var samtlige deler fuktige, og jeg vet rett og slett ikke hva jeg bør gjøre. Er det nok å la den tørke?

Så ikke denne når jeg postet innlegget mitt, men uansett :blush:

La telefonen tørke så kan du slå den på å se hva slags skader som har skjedd. Hvis telefonen ikke fungerer så er det sansynlig at den har blitt ødelagt og at det ikke går an å reparere den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du fått tørket telefonen og prøvd den? Hadde vært interessant å høre hvordan det gikk.

Satte den sammen i går, og nå fungerer den som om før :) Batteriet låg helt under vann, så er overrasket over at det ikke ble problemer med det.

Skrevet (endret)

Fant mobilen min! Har nettopp åpnet den (fulgte trinnene som er vist i videoen over). Dessverre var samtlige deler fuktige, og jeg vet rett og slett ikke hva jeg bør gjøre. Er det nok å la den tørke?

jeg vet ikke så mye om 3g(s) men jeg mista i hvertfalll min iphone 4 i vannet på en meters dyp og henta den opp over 12 timer senere, lot den tørke i noen dager uten å skru den opp og den virket. Noen telefoner er mye mer vanntette enn man tror :D

edit: leste ikke slutten av tråden :p bra den funker igjen

Endret av 1BlueAnd1White

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...