Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

imponere damer / drømmedama?


Anbefalte innlegg

Vil med dette lure på om det er noen som har tips til hvordan jeg kan imponere damer og hvordan jeg kan få drømmedama?

 

Jeg vet hvordan drømmedama er men jeg har ikke møtt henne enda og da er det godt å være skikkelig forberedt.

 

Jeg trenger også tips til sjekketriks og jeg må kunne imponere uten å virke desperat men når jeg møter drømmedama så kommer jeg helt sikkert til å bli desperat og stressa men jeg ønsker ikke å være det.

 

Hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cry me a river - hun kom faktisk med et råd, du er den som ikke hjelper noen.

Alt tyder på at det er flere som ikke hjelper noen og da kan du si det samme om deg selv?

 

Fikk du ikke det svaret du ønsket deg i den forrige tråden din?

Det er forskjell på å finne ei dame og det å imponere... Ser du ikke forskjellen?

 

Det varierer jo på hvordan jenta er, hvilke interesser hun har osv.

ja, men jeg vil jo at dama skal ha de samme primær-interessene som meg.
Lenke til kommentar

tumblr_m90wit7BEW1qgf11ro1_500.jpg

 

Prøv å spill hard-to-get. Om hun liker deg, kommer hun snikende.

Bildet og teksten på bildet provoserer meg vanvittig mye. Det passer ikke for meg fordi jeg tenker ikke på ting som jeg ikke vet eller forstår og det er da jeg får spørsmål og da må jeg finne svar på disse og dersom det ikke er noe svar så lager jeg bare en god teori.

 

Greit at det er mest normalt å bli forvirra av å tenke mye men jeg blir klokere og jeg er avansert og komplisert på mange måter.

 

Det som jeg sliter med er at samfunnet er ikke satt opp for at folk skal bestemme hvem de skal leve sammen med fordi folk tvinges til å arbeide.

 

Jeg setter forhold og familie først... Dagens samfunn så er det slik at arbeid må komme først men jeg setter samliv på førsteplass...

 

Det er også viktig at jeg får gjort noe kreativt sammen med dama og jo flinkere dama er jo mer forhold blir det.

 

 

Men damene blir vel vettskremt av dette... I alle fall de typisk norske sminkedokkene og bleikfeite damer med mentale sykdommer...

 

 

For å være helt ærlig så syns jeg at det er for jævlig mange dumme kjerringer rundt om kring og de som faktisk er snille, søte og har litt mellom øra på en gang er de som blir ødelagt av samfunnet og sexgale monstere. Det er de som det går dårlig med fordi dem sliter med dårlig selvtillitt og de omgås med imbesile idioter og ender opp som syke, narkotikamisbrukere eller blir brukt så mye at dem kan kalle seg selv for slaver... Stakkars kvinnfolk Norge 2013...

 

 

Dumme damer er det nok av og jeg vil ikke ha ei dum kjerring. Det er også nok av dumme folk rundt om kring.

Lenke til kommentar

Beklager, det kunne være missvisende. Bilde var for å illustrere mine tanker ovenfor det første du skrev i tråden. Svaret jeg ga under, var igrunn det som var til deg. Litt klønete lagt ut av meg.

 

Men enig i mye av det du skriver i siste post der ja!

Beklager... Om du er eni i det som står over så bør du se på andre ting som jeg har skrevet.

 

Om du er eni g så betyr vel det at du forstår meg og det virker både betryggende, beroligende og jeg følte meg straks litt mer avslappet i kroppen.

 

-Takk! ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...