Gå til innhold

Noen som skal på Warpzone 12?


Gef

Når skal vi spise på Mandag?  

  1. 1. Når skal vi spise på Mandag?

    • Klokken 18.30
      0
    • Klokken 19.00
      2
    • Klokken 19.30
      2
    • Klokken 20.00
      2
    • Klokken 20.30
      0
    • Klokken 21.00
      4
    • Klokken 21.30
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har bestilt nå :D:D:D

siden jeg er den eneste som vil bruke VISA-kortet mitt måtte jeg legge ut for de andre :grumpy::evil::evil::grumpy:

Sitter på rad 3 sete 12, 14 og 16

Er dette gode plasser eller??? :shrug:

Ja, helt greie de plassene der ;) egentlig er alle plassene greie utenom på høyre side av rad 7 og venstre side av rad 8, det passerer så mye folk forbi der hele tiden...går ikke ann å se en pr0rr film uten att det samler seg 10 stykker rund for å se :p
Lenke til kommentar
Hmm, vi bestemte oss i dag for at vi skulle flytte oss litt. Flyttet derfor til rad 9.

 

wzplasseringer2.PNG

 

Ser at evileddie sitter rett ved ;)

Jajamennsann :-)

 

Hvordan bytter man plasser btw?

Dette gjøres slik: Warpzone 12Din kontoReservere plass. Så klikker du på den eksisterende plassen din for å avreservere denne, og til slutt på den nye ønskede plassen.

Lenke til kommentar
Okei. Da har jeg registrert følgende til et pizza møte:

 

- allyse

- Gef

- C0bra

- Cyanide

 

Hadde vert bra om flere også ville være med.

 

btw. trekker noen affi med blir jeg en veldig farlig mann å være i nærheten av. Dere er nå advart ;)

 

Jeg er også med :D Kanskje jeg drar med meg et par kamerater også ? :/.

 

Affi er vel ikke så farlig ? :p Han trenger ikke kose på deg lenger allyse, han har jo dame :o

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er så mange resturanter der med turnhallen ? :p Kanskje eg i Stavanger forum. Skal vi ha resturant må vi vel inn til sentrum ? Hvem kjører ?! ;)

 

Gleder meg no sinnsykt akkurat nå, sitter og hører Rosa Helikopter bare for å varme opp. Nå skal jeg skifte sang til Fragglene for å se om klappinga fortsatt fungerer.

 

Vi sitter fortsatt på rad 9, men om dem åpner flere rader i dag hopper vi bakover slik at vi kommer inntil veggen.

 

Litt mindre enn 33 timer til nå ;D. Men nå må jeg stikke, siste skoledag før høstferien.

Lenke til kommentar
Noen som vet nå infoen om cs compoen kommer? :shrug:  

Er det 5on5 eller noe annet???

CS compo blir det! det er 5on5 ja ;) Men vet ikke når mer infor kommer...

 

5 on 5 ja. Litt crappy at vi bare er 3 da. Jaja, vi kan jo spille pcw og liknende.

 

Hvordan skal vi foresten avtale HW pizza gatheringen vår??? Skal vi bare snakkes på dette emne på HW når vi er på WZ???

Lenke til kommentar
Noen som vet nå infoen om cs compoen kommer? :shrug:  

Er det 5on5 eller noe annet???

CS compo blir det! det er 5on5 ja ;) Men vet ikke når mer infor kommer...

 

5 on 5 ja. Litt crappy at vi bare er 3 da. Jaja, vi kan jo spille pcw og liknende.

 

Hvordan skal vi foresten avtale HW pizza gatheringen vår??? Skal vi bare snakkes på dette emne på HW når vi er på WZ???

Vi kan jo ta det over MSN...tenker på hvis vi snakker om det her så er det ikke sikkert at alle ser posten hvor det står at vi skal møtes før leenge etter den er postet og vi skulle møtes...så add meg til MSN og va kan snakkes der ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...