Gå til innhold

Tips til mediaboks med HBO og Netflix


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har lyst til å erstatte min media-pc som i dag kjører XBMC, samt Netflix og HBO i browser med noe mer brukervennlig som kan styres med kun fjernkontroll.

 

WD TV Live kunne vært et alternativ, men den har ikke HBO. Kanskje ville en Android-basert variant vært noe, men jeg har foreløpig ikke funnet en som ikke får negativ kritikk i et eller forum.

 

Mine ønsker:

 

- Mediastreaming av de fleste formater (inkl ISO)

- Automatisk nedlasting av mediainformasjon

- Støtte for TV-serier

- Netflix

- HBO Nordic

 

Eksisterer dette?!?

 

Mvh,

Cato

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg leter også etter en mediespiller som kan spille HBO. Har kjøpt en android variant https://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=312965

men det viser seg at denne ikke støtter HBO så denne skal nå i retur.

Jeg har nå kun en spiller i kikkerten og denne er: https://prisguiden.no/produkt/samsung-homesync-174195

men jeg syntes den har noe høy pris så kunne tenkt meg ett alternativ til en litt lavere pris i tilegg så er jeg usikker på om denne mediespilleren fra Samsung støtter HBO. Kan noe bekefte dette eventuelt komme med alternativer som støtter HBO.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Har nå testet X5 Mini ei stund. Stort sett fungerer den slik den skal, men har opplevd et meget snodig problem.

 

Jeg har en WNDR4000 ruter hjemme, og alt av utstyr, fra datamaskin til telefon er koblet til denne via WIFI. Og det funker bra. Men med X5'en slutter dataoverføringen med ujevne mellomrom, slik at hvis jeg streamer Netflix, så begynner den å bufre, og vil heller aldri gi seg med det. HBO logger ut i samme situasjon. Har verifisert at det ikke er nettilgangen da det samme skjer ved streaming via hjemmenettverket (fra NAS) i XBMC og Archos.

 

For moro skyld koblet jeg til min gamler ruter, en wnr834 (begge ruterne er fra Netgear) som en rangeextender og problemet forsvant så lenge X5'en er koblet til den. Jeg har prøvd like innstillinger på WIFInøkkelen, ingen forskjell.

 

Noen som kanskje vet hva som kan være problemet?

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...