Gå til innhold

Trenchcoat - hvor?


Huxy

Anbefalte innlegg

Så, jeg er blank når det kommer til klær og slikt, og søker derfor etter hjelp.

 

Skulle gjerne hatt meg en trenchcoat, har siklet etter dette i flere år. Og nå tenker jeg jeg bare kjøper en. Så jeg søkte på nett. Og ga opp.

 

Så vet dere hvor jeg kan få kjøpt en trenchcoat? Helst ikke stort mer enn 1000,-

Jeg ser for meg noe i denne stilen (kan også være noe lengre. Men ikke lengre enn knærne):

73066351_OT.jpg

 

 

Om meg kanskje da. Mann, 21 år. 180cm. Noe kraftig bygd - blir fort en 50" på chest.

Og det er jo der deler av problemet ligger. Jeg finner ikke en trenchcoat som er in stock, innenfor budsjett, som passer og som ser pen ut!

 

 

 

Takker for all hjelp jeg kan få!

Mvh

Lasse

Endret av Huxy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men om vi sier en... Tja.. 3-5... Hvor? Jeg er, som sagt, helt blank. Hjelp ivei! :)

 

Jeg er jo ganske varm av meg, så jeg trenger ikke en med noe tykt for. Heller mindre for.

P.S.: Den på bildet var vel en 1200 kroner.

Endret av Huxy
Lenke til kommentar

Skal du bruke den til fint/fest bare så har ikke kvalitet så altfor mye å si imo. Men skal du bruke den regelmessig, så blir mange billige trenchcoats fort ødelagt i fasong og farge. Spesielt marineblå.

 

Min personlige mening er at dette er typiske plagg som er OK å investere litt penger i en gang i blant, da dette er plagg man ikke pleier å bytte ut med det første.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...