Majjan Skrevet 25. desember 2012 Skrevet 25. desember 2012 Greg Rizzer forteller oss hvordan Army of Two: The Devil's Cartel skal skille seg ut. Les hele saken
StorPeder Skrevet 25. desember 2012 Skrevet 25. desember 2012 God jul! Hvilken planet lever disse skallene i EA (og andre distr. for så vidt) på egentlig? 1
Aspiranten Skrevet 25. desember 2012 Skrevet 25. desember 2012 -Masse eksplosjoner og ikke et eneste gram med kognitivt innhold. Enda en oppføring på listen over spill ungene ikke skal få :-)
Lykketrolling Skrevet 25. desember 2012 Skrevet 25. desember 2012 "Man skal ha det gøy, skyte masse slemminger og sprenge ting, og så bevege seg videre til det neste punktet i spillet. Jeg mener at dette er en av de store styrkene i spillet." Høres ganske kjedelig ut. Jeg er drittlei av å bare løpe rundt og skyte alt som rører seg. Har gjort det siden Doom på 90-tallt, og til en viss grad allerede før det. Og hva er poenget med så mye co-op nå om dagen? Selv Dead Space går jo over til co-op. Jeg liker co-op når det er valgfritt, men co-op og bra historie går svært sjelden overens. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå