Gå til innhold

Vil øke prisen på musikktjenester


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Kjøper heller ca 10 album i året som jeg kan ha til evig tid. Man vet jo aldri når Spotify trekker artister ut, skulle gå konkurs osv. Penger betalt til Spotify er tapt for alltid, mens ting du har kjøpt har du for alltid.Litt som å leie en leilighet. Muligens rimeligere i de første årene, men over tid er det best å eie selv :)

 

FYI så kan du kjøpe musikk i spotify, og der kjøper du en sang for 8 kroner eller no sånt. Da har du det på PC-en :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

"99 kroner i måneden er altfor billig for å kunne spille av all musikk i verden, sier han, og mener at tiden er inne for å øke prisene."Why bite the hand that feeds?Jeg syns 99 kr per mnd. er mer enn nok for en delvis musikkatalog, der det mangler store mengder artister, album og sanger. Det som ikke finnes på Spotify finner jeg på thepiratebay.se og andre steder. Vil Warner Music at folk som meg skal finne ALL musikk på piratsider?

 

99 er akkurat passe dyrt for premium tjenester. Det er ikke som om man får fysiske varer levert i postkassa hver dag, man får faktisk ingen garantier for om musikken finnes der dagen etter at du hørte på den. Ergo, ikke verdt mer enn 99 kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...