Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Du skjønner åpenbart ikke hva jeg mener. Jeg mener at Apple sine produkter YTER bedre med dårligere spesifikasjoner. Hvem bryr seg om antall ghz så lenge mobilen aldri lagger og kan spille spill som krever ytelse i toppsjiktet.

 

Angående kommentaren din om brukergrensesnitt, var det en helomvending fra det jeg faktisk snakket om. Jeg snakker der også om hvor bra den yter, ikke om det estetiske. Hvilket av OSene som er best å navigere i er personlig preferanse, men iOS har sine unektbare fordeler og Windows (og linux) har det samme.

 

Et spørsmål til deg: Har du noen som helst ambisjoner om å åpne synet ditt, eller vil du bare argumentere imot Apple fordi du er litt ung og bare ser ting fra din side av saken?

 

Jeg lagger mer i OS X når jeg spiller enn i Windows.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skjønner åpenbart ikke hva jeg mener. Jeg mener at Apple sine produkter YTER bedre med dårligere spesifikasjoner. Hvem bryr seg om antall ghz så lenge mobilen aldri lagger og kan spille spill som krever ytelse i toppsjiktet.

 

Jeg snakker om Mac, ikke om iPhone. Jeg argumenter ikke imot Apple. Jeg argumenterer imot Mac.

 

- Er det dette du kaller å ha erfaring med Mac?

 

Kan du vennligst fortelle meg når i himmelens navn jeg har sagt at jeg har kjempemye erfaring fra Mac?

 

For isåfall har du misforstått.b

Lenke til kommentar

Bærbar hackintosh?

- Bare sånn for å være liksom-kul anti-i?

Glem det.

 

En hjemmesnekra hobby-hackintosh fra et gutterom er ikke i nærheten av å være aktuelt.

Jeg har jobber med deadlines det er dyrt å ikke overholde.

Da velger jeg selvsagt den beste og billigste løsningen.

 

 

Jeg foreslo ikke hva du skal gjøre med din PC, det gir jeg blaffen i.

 

 

Brukte du dette inlegget for å skryte av jobbene dine?

Endret av FandensOldemor123
  • Liker 1
Lenke til kommentar

hvis du vil gjøre som du vil=windows

 

hvis du liker at alt funker men er meget begrenset=mac

 

og til fanboysa der ute. hvis du bytter deler på en mac pc så mister du garantien, det står i EULAEN deres. dette gjelder også hackintosh da de nekter support ved problemer(vært masse trøbbel i rettsaker om dette da dette er brudd på kjøpsloven i norge)

Lenke til kommentar

Kan du vennligst fortelle meg når i himmelens navn jeg har sagt at jeg har kjempemye erfaring fra Mac?

 

For isåfall har du misforstått.b

hvis du har en mac ifra 2002 så har du enten 10 års erfaring med mac, eller så har du vært så smart at du kjøper en 10 år gammel pc :p

 

 

3. Apple har god kvalitet

Det har vel søren meg Lenovo og Dell også?

 

god? kanskje, men ikke like bra :p

Lenke til kommentar

hvis du har en mac ifra 2002 så har du enten 10 års erfaring med mac, eller så har du vært så smart at du kjøper en 10 år gammel pc :p

 

Jeg kjøpte Macen for en god stund tilbake, og selv om den var gammel, var poenget at jeg skulle sammenligne. Greit nok at den er 10 år gammel, men poenget var å skaffe seg litt kunnskap om Mac, ikke for at jeg skulle bruke Mac fast.

Lenke til kommentar

hvis du vil gjøre som du vil=windows

 

hvis du liker at alt funker men er meget begrenset=mac

 

og til fanboysa der ute. hvis du bytter deler på en mac pc så mister du garantien, det står i EULAEN deres. dette gjelder også hackintosh da de nekter support ved problemer(vært masse trøbbel i rettsaker om dette da dette er brudd på kjøpsloven i norge)

 

 

Den første her som skjønner det.

 

Du har 100% rett i det du skriver (ikke ironi engang)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den første her som skjønner det.

 

Du har 100% rett i det du skriver (ikke ironi engang)

 

men jeg må være ærlig å si at jeg ikke kan fordra apple fordi de har dummet ned pc-markedet på en måte som er skikkelig dumt for folk som liker å kludre med elektronikk og gjøre ting selv... jeg har ærlig talt ingen forståelse for hvorfor folk velger apple produkter(mac kan jeg til en grad skjønne) ovenfor andre alternativer da de ikke er bedre men dyrere...

 

og når man da i tilegg legger til ting som at apple ikke respekterer noens regler og tråkker på andre firmaer og kunder generelt.. nei kan ikke støtte dem, blir å skyte seg i foten.

Endret av cannibalguppy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

men jeg må være ærlig å si at jeg ikke kan fordra apple fordi de har dummet ned pc-markedet på en måte som er skikkelig dumt for folk som liker å kludre med elektronikk og gjøre ting selv... jeg har ærlig talt ingen forståelse for hvorfor folk velger apple produkter(mac kan jeg til en grad skjønne) ovenfor andre alternativer da de ikke er bedre men dyrere...

 

og når man da i tilegg legger til ting som at apple ikke respekterer noens regler og tråkker på andre firmaer og kunder generelt.. nei kan ikke støtte dem, blir å skyte seg i foten.

 

Tusen takk. Kunne ikke sagt det bedre selv.

Lenke til kommentar

Kan du nevne noen? Man kan lett bytte både RAM og harddisk på de aller fleste macs og PC-er uten å miste garanti. Air er ett av unntakene til Apple. Og helt seriøst, hvem bytter CPU og skjermkort i en laptop?

 

Hvis du mener stasjonære blir jo det noe helt annet, siden den eneste stasjonære appe har er powermac.

 

Hva med Mac Pro?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...