Gå til innhold

[Løst] Gratis skriveprogram til mac?


HJKL

Anbefalte innlegg

Hei:) Jeg lurte på om det er noen som vet om noen gratise skriveprogram til mac? Jeg har LibreOffice fra før, men jeg skulle helst hatt et bedre program. Og det er ikke stavekontroll på LibreOffice? Det jeg skriver blir iallefall ikke rettet. Og når jeg skal lage presentasjoner vil jeg gjerne ha litt mer bakgrunner og annet design å velge i. Er det noen som vet om noen bra skriveprogram for mac?:)

 

Takk for svar! :))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du en Google-konto kan du bruke en tjeneste de tilbyr for det du skriver om. Det heter Google Disk og er gratis i tillegg til å ha mange funksjoner som likner Microsoft Office. En forutsetning er at du må til en hver tid være online. Alt du gjør lagres på din konto og er tilgjengelig på alle enheter så lenge du er innlogget med samme konto. Jeg legger ved et skjermbilde.post-279035-0-17155000-1355671836_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Vet du virkelig ikke det? Har du virkelig ikke lest retningslinjene etter å ha vært på forumet i over et år?

ehh... du har sikkert hatt pc-en din i over ett år. har du noen gang lest bruksanvisningen på den? eller telefonen din, eller tv-en din.

Jeg har i hvertfall ikke lest en bruksanvisning siden jeg bygde lego :p

 

og uansett så fant jeg ikke noe om at det ikke var lov å skrive om det. Jeg fant at det ikke var lov til å linke til, eller poste piratkopiert materiale.

Endret av 1BlueAnd1White
Lenke til kommentar

Apple sitt program for presentasjonar heiter Keynote. Red.: Har aldri brukt Pages, men vil ikkje tru det er spesielt godt eigna for presentasjonar, då det er eit skriveprogram, som LibreOffice Writer. Keynote derimot skal vere veldig bra.

 

Ja, du kan laste ned presentasjonar frå Google Disk som t.d. PDF eller PowerPoint-fil.

 

Angåande stavekontroll for LibreOffice (som nesten, men ikkje heilt, er det same som OpenOffice.org) kan det vere det må installerast, i so fall sjå http://extensions.li...kmal-og-nynorsk

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...