Gå til innhold

[Løst] Trenger hjelp med PSU!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det produktet jeg skrev i det første innlegget, vil det ha like mange kabler som standard versjonen av PSUen selv om den er modular? Ønsker ikke å kjøpe en PSU og ende opp uten ledninger eller tilkoblingsmuligheter.

Burde ikke være et problem:

PCI-Express 8-pins (6+2)-tilkobling 4 stk

Serial-ATA-tilkoblinger 8 stk

4-pin-tilkoblinger 4 stk

Floppy-tilkoblinger 2 stk

 

Det er nok til to skjermkort og 8 disker, pluss litt annet småting.

Lenke til kommentar

Ok, takker for hjelp :) ! Har skjønt at modulær mener ikke at det ikke følger med kabler, men at du selv kan bestemme mengden kabler du skal ha til ditt bruk. Det gjør vel også at ledningssystemet ser bedre ut og gir bedre ventilasjon.

 

Modulær betyr at kablene kan kobles av som du vil. Som jeg skrev, det følger med mett av kabler.

Som du nevner hoved fordelene er ryddigere kabinett med bedre luftsirkulasjon.

 

Jeg mener TX serien er delvis modulær, dvs at noen kabler er standard og henger fast, som ATX da du alltid har brukt for denne, mens det er løse SATA og PCIe kabler.

 

Jeg har en HX850 (modulær) og med et skjermkort og 5 disker har jeg en haug med kabler igjen.

Lenke til kommentar

Modulær betyr at kablene kan kobles av som du vil. Som jeg skrev, det følger med mett av kabler.

Som du nevner hoved fordelene er ryddigere kabinett med bedre luftsirkulasjon.

 

Jeg mener TX serien er delvis modulær, dvs at noen kabler er standard og henger fast, som ATX da du alltid har brukt for denne, mens det er løse SATA og PCIe kabler.

 

Jeg har en HX850 (modulær) og med et skjermkort og 5 disker har jeg en haug med kabler igjen.

 

Takker for veldig godt forklarende svar! Kommer til å handle denne modulære PSUen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...