Green_Monster Skrevet 26. november 2012 Skrevet 26. november 2012 Noen som har tenkt seg på Norges første dedikerte spillmesse? I helgen 30. november til 2. desember braker det løs på Norges Varemesse i Lillestrøm. Det er duket for Norges første dedikerte spillmesse. På Spillexpo møter du spilldistrubutører, utviklere, utdanningsinstitusjoner og mange fler. I løpet av de tre dagene Spillexpo arrangeres forventes det 10.000 spillinteresserte i alle aldre. Nærmere 7.000 kvadratmeter er satt av til spill. På listen av utstillere står det navn som: Playstation, Xbox, Nintendo, EA, Ubisoft, Bethesda. Det loves også e-sport konkurranse med over 150 000 nkr i samlet verdi pott. www.spillexpo.no
Eriksendrul Skrevet 26. november 2012 Skrevet 26. november 2012 Bor 5 min unna så regner med at jeg skal dit ja. Sikkert like rævva som sist men får meg jo en tur.
Green_Monster Skrevet 26. november 2012 Forfatter Skrevet 26. november 2012 Trodde det var den første gangen de arrangeres
hugRmunR Skrevet 26. november 2012 Skrevet 26. november 2012 Sikkert like rævva som sist men får meg jo en tur. "Fredag 30. november åpner spillmessen SpillExpo dørene for første gang."
Green_Monster Skrevet 26. november 2012 Forfatter Skrevet 26. november 2012 Ja var det jeg mente Det blir bra. Håper det kommer mange spill interesserte sånn at neste år blir enda bedre. Det er litt fattig med reklame rundomkring ?
OlavHelland Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Skal jobbe som frivillig under messa. Jeg tror det blir veldig bra
Muffinrex Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Skal dit! Blir nok ganske tøft (håper jeg)
Eriksendrul Skrevet 1. desember 2012 Skrevet 1. desember 2012 Og hva syntes dere, Om dere har vært der ? "Fredag 30. november åpner spillmessen SpillExpo dørene for første gang." Har vært spillmesse i lillestrøm før , Men de heter vell noe annet nå ?
Green_Monster Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Skrevet 2. desember 2012 Masse fine bilder her, få med den hilsen fra Tina og Bettina her Fine GiveAways i Desember med en julekalender Nå kommer det straks en 35 min video som viser walkthrough av messen.
Handsome Robert Skrevet 2. desember 2012 Skrevet 2. desember 2012 Var der i går, og hadde det kjempemorsomt. Fikk blant annet prøve Sly: Thieves in Times, Dead Space 3 og endel spill på WiiU. Skal helt klart ta meg en tur neste gang det arrangeres også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå