Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bytte av originalradio i en 1999 Audi A6


Trollface

Anbefalte innlegg

Askim blir nok litt i det lengste laget, men takk for tilbudet :)

 

En annen ting, skal visst klare meg uten adapteret fra transmedia, og jeg trur jeg har funnet problemet.

 

Remote (blå/hvit) som skal gi signal til forsterkeren bak er jo en del av overgangen jeg har. Men problemet er, at den "møter ingen ting". Altså, "pinnen" i overgangen som remote kabelen er koblet opp mot, connecter ikke mot noen pin i den originale pluggen som har sittet i bilen hele tiden.

 

Har lagt ved en tegning som jeg prøver å vise det med.

 

Har sett, og finner heller ingen blå/hvit kabel på de originale kontaktene, for akkurat nå tenker jeg at løsningen blir å bytte på noen kabler slik at remote faktisk blir koblet opp mot noe.

post-188067-0-57243100-1353949895_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja gud veit, blir smågæren av dette, var ute å styra litt i stad. Fikk lyd på bakhøyttalerene ved å koble remote på den ene blå/hvite pluggen på overgangen jeg kjøpte, men da smalt det i høyttalerene hver gang jeg byttet sang o.l.

 

Pluss at lyden som kom på bakhøyttalerene var bare bass, ikke noe vokal eller noen ting. Hørte bare during.

Lenke til kommentar

Tenkte på det, men da må jeg på en måte herpe den pluggen som sitter på remote på spilleren. På remote på spilleren sitter det jo en sånn "hun-plugg- som jeg dytter hann-pluggen inni. Noen hann-plugg har jeg jo ikke på det nye adapteret. Kunne kanskje prøvd å holde kobberet innat hun-pluggen for å sjekke om det blir noe lyd.

Lenke til kommentar

Beklager så mye at jeg tvilte på dere, nå er det LYD I BAKHØYTTALERNE :love:

Ville jo tru at en fyr som jobber med dette visste hva han snakket om, spesielt når han var så skråsikker på hva jeg trenger. Menmen, da er det nye fronthøyttalere som står for tur :)

 

Har gjort dette en gang eller to før ser du ;)

Godt det ordnet seg til slutt da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...