Gå til innhold

SCO og RIAA Snart ferdig med det? Kvar er HW.no?


Anbefalte innlegg

Vi har fått med oss at SCI vil ha penger av Linux folk og IBM og alt det der. OK finito. Trenger ikkje meir news om SCO no, lag heller noken tester av hardware i stade for og "spamme" med uintresang info. Kan dere ikkje bruke søstersidene deres til dette dritet da? Programmer eller Windows, for Linux er jo eit program (os) og det passer da vel fint under programmer?

 

Samme med RIAA, vi veit at dei vil "TA OSS" men ******, da får dei komme og ta oss. ULV ULV ULV, snart gidde ikkje folk og høyre på dei/dykk lengre. Tenk når ULVEN kjem da! Riaa news passer under ein anna side enn Hardware.no. Langser Musikk.no og legg ut infoen der.

 

Finnes også andre artikler som ikkje burde vere på Hardware.no, fordi dei har ingenting med HARDWARE og gjere.

 

SiS med nye brikkesett for bærbare <-- Barbara.no

Omtale av Shadows of Undrentide <-- Gamer.no

Oversikt over gratis programvare <-- Windows.no / Programmer.no

Kampen mot spam fortsetter <-- Programmer, i allefall ikkje på hw.no

Vil utvikle sitt eget operativsystem <-- Windows.no Programmer.no Sourcecode.no

Microsoft betaler erstatning til Be <-- Programmer.no Windows.no

Tredje generasjons robotbikkje <-- Tull.no

Test av ECS Desknote A530 <-- Barbara.no

Omtale av Fire Chief <-- Gamer.no

Kritisk oppdatering for MS-Office <-- Programmer.no

Dell stiller seg utenfor SCO-konflikt <-- Ein anna plass enn HW.no

Forbereder direkte pengekrav mot Linux-kunder <-- Ein anna plass enn HW.no

DDoS-angrep mot SPEWS, SpamCop <-- Ein anna plass enn HW.no

Grunnleggende endringer i Internet Explorer <-- Programmer.no

Utsetter Longhorn på nytt? <-- Windows.no

Sobig.F topper statistikken <-- Virus.no ? langser den!

Skal saksøke, skal ikke saksøke... <-- Ein anna plass enn HW.no

 

 

Ok, nå gidder eg ikkje ta fleire, håper dere skjønte poenget.

Kor er den GAMLE GODE Hardware.no blitt av?

Tida da det var morro og intresangt og lese HW.no er snart over, for mykje anna dill der no.

 

Mvh.

 

Cornel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er forsåvidt enig i det som er sagt, men nå skal det sies at det faktisk kan være av interesse for andre; selv om det ikke appelerer dirtekte til deg og meg. (Er litt lei av alt som har med SCO-group og RIAA å gjøre :p men allikevel...)

 

Nå skal det sies at hw.no dekker mye av de andre søstersidenes nyheter også; men jeg for min del synes det er bare kjekt! Jeg besøker ikke så ofte de andre sidene, og ettersom jeg 'henger mest' på hw.no, kan det jo være kjekt å se at det også er aktivitet på de andre sidene. De er jo et partnernettverk, og ikke 100% selvstendige sider.

 

Man kan jo som sagt besøke f.eks. ITavisen.no dersom du vil lese mer om data på norsk..... men på den andre siden synes jeg at også hw.no burde bli en litt mer 'fremtidsrettet' side - og ha litt mer enn "bare" nye brikkesett osv.

 

Problemet (?) der er at du får to spørsmål til debatt:

1) om det vil bli på bekostning av hw.no's seriøsitet ...

2) som muligens begynner å bli på grensen til det kjedelige ?

 

Hmm... :roll:

Lenke til kommentar

Jeg synes hw.no skal være en samleside med det aller meste som rører seg i dataverden. Forstår ikke kritikken til Ecthelion.

Hva skal vi med en ren hardware side? Da får man jo ikke noen input fra resten av dataverden.

 

Men når det er sagt, kunne det nok ha vært flere hardwaretester.

Lenke til kommentar

Hva med å lansere sco.no og riaa.no? Det er jo nok stoff på forsiden til hw.no nå til å fylle opp begge de nye sidene.

Så kan man eventuelt starte rot.no som en samleside som har overskriftene fra alle søstersidene.

 

-pg

hardware.no for hardware!

(forhåpentlig ikke i konflikt med rassismeparagrafene)

Lenke til kommentar
Jeg synes hw.no skal være en samleside med det aller meste som rører seg i dataverden. Forstår ikke kritikken til Ecthelion.

Hva skal vi med en ren hardware side? Da får man jo ikke noen input fra resten av dataverden.

 

Men når det er sagt, kunne det nok ha vært flere hardwaretester.

 

Fullstendig enig! Jeg *liker* at HW.no er en side med mer enn BARE ren hardware. Jeg liker å lese litt om RIAA, litt om bærbare, spilltester og hele haugen der! Jeg er klart litt lei av å lese så *sinnsykt* mye av det samme, som alt dette RIAA greiene. Greit, vi har forstått poenget. Men jeg er ikke for å fjerne alle nyhetene fra søstersidene på HW.no! Herregud, det hadde jo nesten ikke blitt noe igjen da?

 

Jeg liker å se på HW.no som en "dataside" og ikke bare ren hardware, selv om domene og også forumet nå legger opp til dette.

 

Jeg synes at HW.no fremdeles er "morro" og lese og vil IKKE tilbake til en rent hardwareside uten øye for alt annet som rører seg!

Lenke til kommentar

nyheten om de 261 som hadde blitt saksøkt av riaa fant jeg kl 10.31 8 spetember amerikans tid.

De er altså litt bak.

 

Angående RIAA/MPAA osv kunne jeg godt tenket meg en søsterside som innehold ting på fildelingsfronten.

RIAA/MPAA har jo med fildeling og gjøre.

hva med www.fildeling.no?

Her kan dere skrive siste nye fildelingsklient nyheter og nyheter om RIAA/MPAA.

Lenke til kommentar

Blip:

 

Kanskje du liker det, men nå er det mange som ikkje liker det.

Dei burde ha starta "portalen" der dei samla alt opphostet sitt, og latt hardware.no væere hardware.no... tygg litt på navnet "hardware, så skjønner du at noke er feil når du leser om software og mp3.

 

Vi kan da vel skifte url i addessefeltet om vi vil lese om noke anna?

Det er enda ikkje forbudt.

 

Må si meg enig i at det har blitt litt mye SCO/Linux/IBM og RIAA..

 

Savner de gode gamle hardware artiklene. Hva skal dere med alle søstersidene når "alt" dumpes på forsiden av HW.NO ?

 

Japp, søstersidene kan dei legge ned, om folk vil lese om spel og spelomtaler, så finner dei seg ei gamer side (f.eks gamer.no)

Om folk vil lese om SCO og RIAA så finner dei seg sider som dekker det, det burde ikkje hardware.no dekke så mykje av.

Er det pga lite trafikk på søstersidene dere legger ut det "spammet" på framsida? Kanske folk ikkje liker og lese på søstersidene, kanskje det blir for masse.

 

Hw.no sin kvalitet har droppa noke kraftig i det siste.

Om morningen sjekke websider, er det noke nytt? joda. masse nye artikler, men, alt er jo uintresant... og få ein SCO nyheit i trynet når man taster www.hw.no er ikkje ein god start på dagen.

Lenke til kommentar
Kanskje du liker det, men nå er det mange som ikkje liker det.

Dei burde ha starta "portalen" der dei samla alt opphostet sitt, og latt hardware.no væere hardware.no... tygg litt på navnet "hardware, så skjønner du at noke er feil når du leser om software og mp3.

 

Og det begrunner du på en 10 stykker som har sagt ifra her samt et par andre undersøkelser? Hvor mange legger du i "mange", og hvor "få" tror du det er som støtter min mening?

 

En løsning hvor man selv kan velge hva man vil se er nok løsningen, men det kan ta sin tid for sånt noe å komme igjennom tror jeg. Det er hardt og det er tidkrevende. Og frem til da vil iallefall *jeg* ha det slik det er :)

Lenke til kommentar

Enig i det som blir sagt. Det blir ofte brukt nyheter (gamle forsåvidt) som vi tidligere har lest på nettet før, inquirer osv.

 

Synes det er bra info på hardware.no - men hvor mange vil lese o riaa 20 ganger og om slike saker?

 

Beklageligvis er corporate info helt unødvendig å poste på hw.no siden - dere gjør en god jobb, men vær litt mer utvalgt av hva dere vil vise (produkt nyheter er alltid gøy! :p )

Lenke til kommentar
Jeg synes hw.no skal være en samleside med det aller meste som rører seg i dataverden. Forstår ikke kritikken til Ecthelion.

Hva skal vi med en ren hardware side? Da får man jo ikke noen input fra resten av dataverden.

 

Men når det er sagt, kunne det nok ha vært flere hardwaretester.

Det var ikke mitt poeng.

Poenget mitt er at jeg savner artikkler som jeg kan finne av interesse på hardware.no. At søstersidene blir linket inn på hardware.no synes jeg er helt ok og absolutt ikke meg imot.

Lenke til kommentar
Vi har fått med oss at SCI vil ha penger av Linux folk og IBM og alt det der. OK finito. Trenger ikkje meir news om SCO no, lag heller noken tester av hardware i stade for og "spamme" med uintresang info. Kan dere ikkje bruke søstersidene deres til dette dritet da? Programmer eller Windows, for Linux er jo eit program (os) og det passer da vel fint under programmer?  

 

Samme med RIAA, vi veit at dei vil "TA OSS" men kjøss, da får dei komme og ta oss. ULV ULV ULV, snart gidde ikkje folk og høyre på dei/dykk lengre. Tenk når ULVEN kjem da! Riaa news passer under ein anna side enn Hardware.no. Langser Musikk.no og legg ut infoen der.

 

Finnes også andre artikler som ikkje burde vere på Hardware.no, fordi dei har ingenting med HARDWARE og gjere.  

 

SiS med nye brikkesett for bærbare  <-- Barbara.no

Omtale av Shadows of Undrentide  <-- Gamer.no

Oversikt over gratis programvare  <-- Windows.no / Programmer.no  

Kampen mot spam fortsetter  <--  Programmer, i allefall ikkje på hw.no

Vil utvikle sitt eget operativsystem  <-- Windows.no Programmer.no Sourcecode.no  

Microsoft betaler erstatning til Be  <-- Programmer.no Windows.no  

Tredje generasjons robotbikkje  <-- Tull.no

Test av ECS Desknote A530  <-- Barbara.no

Omtale av Fire Chief  <-- Gamer.no  

Kritisk oppdatering for MS-Office <-- Programmer.no  

Dell stiller seg utenfor SCO-konflikt <-- Ein anna plass enn HW.no

Forbereder direkte pengekrav mot Linux-kunder <-- Ein anna plass enn HW.no

DDoS-angrep mot SPEWS, SpamCop  <-- Ein anna plass enn HW.no

Grunnleggende endringer i Internet Explorer <-- Programmer.no

Utsetter Longhorn på nytt?  <-- Windows.no  

Sobig.F topper statistikken   <-- Virus.no ? langser den!

Skal saksøke, skal ikke saksøke...  <-- Ein anna plass enn HW.no

 

 

Ok, nå gidder eg ikkje ta fleire, håper dere skjønte poenget.

Kor er den GAMLE GODE Hardware.no blitt av?

Tida da det var morro og intresangt og lese HW.no er snart over, for mykje anna dill der no.  

 

Mvh.  

 

Cornel

Mer rett går det ikke og få sakt det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...