Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Dobbel 12" eller enkel 15"?

Rot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir omtrent det samme det. Du vil få litt mere membranarealet med 2x12" men jeg personlig liker godt 1x15"

Det er selvfølgelig ikke det samme om du velger 2stk 12" fra biltema, kontra en 15" fra feks Digital design ;)

Skrevet

Ok, takk for svar.

Vil du anbefale Cerwin Vega?

Kommer ann på hva du er ute etter. CV spiller masse bass, men ikke den fineste bassen... Men så spørs det jo hvor mye penger du vil bruke da :)

Skrevet

XLS serien til Cerwin Vega har fin lyd god og punchy bass og kan spille SINNSYKT HØYT!

Anbefaler Cerwin Vega på det sterkeste hvis du er glad i bass og mye lyd :)

Bare pass på at du har en ordentlig forsterker ;)

Skrevet

Fordel med å benytte en 15" er bedre virkningsgrad. (dvs høyere lyd med samme forsterker).

Jeg hadde en 15" CV i en Golf 1. Først kubbet motoren når jeg slo på forsterkeren. ( måtte gi litt gass). Så etter litt spilling kom ene vinduet ut.

Skrevet

Fordel med å benytte en 15" er bedre virkningsgrad. (dvs høyere lyd med samme forsterker).

Jeg hadde en 15" CV i en Golf 1. Først kubbet motoren når jeg slo på forsterkeren. ( måtte gi litt gass). Så etter litt spilling kom ene vinduet ut.

Det har jo ikke noe med sub eller forsterkeren å gjøre da, men en noe falleferdig bil, og alt for lite strøm til forsterkeren ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...