Gå til innhold

Her er Black Ops II-driveren


Anbefalte innlegg

Den enkleste måten å se hvorfor MSAA ikke fungerer som det skal i Frostbite 2 er når man ser en metallstang mot en bakgrunn av en eksplosjon, det ser ikke bra ut.

 

MSAA hjelper så absolutt, men det fikser ikke alt MSAA skal fikse. Det er rimelig irriterende at jeg må aktivere SSAA i CCC for at Frostbite 2-baserte spill ikke skal få massiv aliasing, heldigvis har både Nvidia og AMD automatisk fiksing av LOD-nivå med SSAA aktivert.

 

skjønner. takk for info :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK, først var det antall verdensnyheter HW.no skriver om, så er det antall artikler om drivere?

Jeg finner 3 artikler (GHz Edition + 12.7 tatt med) om AMDs drivere blant de siste 50 nyhetene om skjermkort på HW.no tilbake til april, mens Nvidia har 2 artikler i samme tidsperiode. Igjen kan du gjerne gå gjennom arkivet og telle videre om du ønsker: http://www.hardware....D=7&t%5B0%5D=41

 

Uansett er ikke antall artikler en god måte å vurdere om det er balansert eller ikke, poenget er at Never Settle + 12.11 er en langt viktigere nyhet enn en BETA-driver fra Nvidia.

Du kan jo se tilbudene selv på komplett: http://www.komplett....cf.aspx?id=9451

 

Du fatter fremdeles ikke poenget du ? Du gnåla i første posten din at HW.no ikke skrev om en driver fra AMD. Før når AMD slapp en driver hver måned , så var det ALLTID oppslag på HW.no om dette. HW.no har liksom alltid skrevet om AMD sine drivere og bare når de gadd om Nvidia , bare dette jeg ville få fram.

Lenke til kommentar

Du fatter fremdeles ikke poenget du ? Du gnåla i første posten din at HW.no ikke skrev om en driver fra AMD. Før når AMD slapp en driver hver måned , så var det ALLTID oppslag på HW.no om dette. HW.no har liksom alltid skrevet om AMD sine drivere og bare når de gadd om Nvidia , bare dette jeg ville få fram.

Har det gått deg hus forbi at det er selve kampanjen Never Settle der man får med Far Cry 3, Sleeping Dogs og Hitman Absolution når man kjøper et HD 79XX-kort som jeg vil frem til?

 

Det er forøvrig nesten et år siden HW-no skrev månedlig om nye drivere fra AMD, og ikke så regelmessig om nye drivere fra Nvidia. Om du sammenligner oppdateringsfrekvensen for AMDs drivere og Nvidias drivere burde det kanskje ikke være så vanskelig å begripe at AMD lanserte godt og vel tre ganger så mange drivere som Nvidia i løpet av 2011.

Endret av arni90
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...