Gå til innhold

Ncool Rev. 3.0 EX vannkjølingspakke, har noen spørsmål...


Anbefalte innlegg

Dere som nå sitter rundt omkring i dette landet med denne pakken, er det noen som kan si meg om det er en intern eller ekstern installasjon?

 

Er det noen som har et bilde av dette installert, og kan sende meg det?

 

Fant lite i beskrivelsen om størrelse og bilde av pakken...

 

Øvrige synspunkter dere måtte ha om denne pakken, lydnivå etc...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan er det med strømtilførselen til pumpa, burde man kjøpe et pci kort for 220v lagt inn i kabinettet?

Kan man kjøpe destillert vann fra bensinstasjon, eller er det noe spesielt med det du får hos:http://www.netconnection.no/lucys/

 

Angående pumpa så er vel det smak og behag. Jeg har min koblet til en sånn, hva heter det, strømdeler med 6 uttak og bryter. Da jeg skrur på bryteren starter pumpa. Enkelt og greit, men ikke sikkert. Kan jo glemme å sette i pumpa etter at man har fraktet pc'en (noe jeg klarte) og da merker man brått at det er 68 grader på cpu.. Jaja, overlevde jo i 10 min uten pumpa gående, men det ble grådig varmt i slangene rundt blokkene..

Destillert vann, eller såkalt batterivann (avmineralisert), kjøpes på bensinstasjon for 19kr literen. Kjøp algemiddel (ac fluid på microplex, er ikke sikker på hva det heter på netconnection)..

Lenke til kommentar

Destilert vann er oppskrytt !

Bruk vanlig spring vann, det er så si gratis ihvertfall om du bor hjemme hos mamma og pappa.

Så går du i garasjen og henter konsentrert frostvæske.

Og blander vannet med den, 12-15% er nok så lenge du ikke skal ha minusgrader i vannet.

Enkelt og billig.

Lenke til kommentar
Destilert vann er oppskrytt !

Bruk vanlig spring vann, det er så si gratis ihvertfall om du bor hjemme hos mamma og pappa.

Så går du i garasjen og henter konsentrert frostvæske.

Og blander vannet med den, 12-15% er nok så lenge du ikke skal ha minusgrader i vannet.

Enkelt og billig.

Er dette noe du har prøvd?

Skulle jeg bruke frostveske som algemiddel?

Lenke til kommentar

jeg har vanlig batterivann fra bensinstasjon og en dæsj frostvæske oppi. halder mitt system fritt for grønne vekster, men får et belegg på slangene og fortsatt litt usikker på om dette er irret kobber fra blokkene (innovatek) men folk på forumet her sa at dette skulle gå bra...

 

håpe og be. Vist ikke det går så veit jeg hvor søkemotoren ligger og I shall search and destroy....

Lenke til kommentar
Destilert vann er oppskrytt !  

Bruk vanlig spring vann, det er så si gratis ihvertfall om du bor hjemme hos mamma og pappa.  

Så går du i garasjen og henter konsentrert frostvæske.  

Og blander vannet med den, 12-15% er nok så lenge du ikke skal ha minusgrader i vannet.  

Enkelt og billig.

 

En liter Desilert vann kostet meg 19,- kroner på biltema. Har du først såpass med penger at du kjøper vannkjøling, tror jeg du har råd til 19,- kroner.. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...