Gå til innhold

La ikke disse få kloa i vårt oljefond.


Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Nå har våre rød-grønne globalister deltatt i 4 kriger: Irak, Afghanistan, Libya og Syria (det siste er åpenbart etter hvordan Stoltenberg framstiller Assad). Dette er hva de ønsker å bruke skatte- og oljeinntekter på. Vi andre må betale for galskapen og alt gnålet om "terrorisme". Terroristene lønnes av Saudi-Arabia og andre NATO-allierte.

 

At det er Frp, Høyre, Venstre og Kristelig folkeparti som er "problemet" er fordummelse

 

 

Nei fordummelsen er ditt gnål om Alex Jones og globalistene. For øvrig bør du vite at alle de fire partiene du nevner støttet vår aksjon i Afghanistan og ville gått lengre der. Minst ett av de partiene ville endog at vi skulle bli med på krigen i Irak.

 

Jeg gjentar:

 

Hvorfor oppretter du ikke en egen tråd om Alex Jone og globalistene?

 

Må du forurense min tråd siden du er redd for at ingen ville deltatt i den tråden?

 

Fortsetter du med å ta tråden ut på viddene rapporteres den en gang til.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Du tillegger jo Frp, Høyre, Venstre og Kristelig folkeparti ansvaret for de rød-grønnes politikk

 

Ja når de støtter den rødgrønne regjeringens politikk i vårt parlament er de parlamentarisk medansvarlige for den politikk som føres, selv om de ikke utøver politikken og den rødgrønne regjeringen har rent flertall i stortinget.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Nei ikke så snevert, men her

Kilde: http://www.diskusjon...post&p=19934928

begynte vel den store avsporingen om Alex Jones og globalismen. Jeg rapporterte det og ba om at det ble skilt ut i en egen tråd. Moderatorene valgte tydeligvis det letteste, og slettet det verste utenomsnakket.

Hvorfor oppretter du ikke en egen tråd om Alex Jone og globalistene?

 

Dette blir komisk. Turbonello stiller spørsmål om jeg går god for hva konspirasjonsteoretikere skriver. Jeg svarer at Alex Jones er like naiv som alle andre. Så heter det at jeg trekker inn "Alex Jones" når jeg egentlig sier det motsatte. Det er turbonello som vil diskutere "konspirasjonsteorier". I neste omgang vil han sikkert også diskutere "reptiler" .. :(

 

(et sted fra turbonello)

Med en gang man blir interessert i verden rundt seg, og ønsker noe utover sine egne landegrenser, så er man globalist...

Hva er det som forresten er så galt med FN? Hva er det som er galt med overnasjonalt samarbeid? Er det best å være en navlebeskuende nasjonalist som kun er opptatt av sitt eget land, og ikke helheten vi faktisk lever i?

 

"Fredelige" globalister .... Og det skulle være.... FN ...

"They want to look strong" (2:00) http://www.youxxxtub...h?v=m58jF8_KgzI

Iraq -> Syria -> Libanon -> Libya -> Sudan -> Somalia -> Iran

"They" = globalistene

 

Så trekker turbonello inn "konspirasjonsteoretikerne"

 

Er ikke du enig i alle de konspirasjonsteoriene som florerer der ute? Hva slags parti passer konspirasjonsteoretikerne best?

 

Jeg svarer jeg at Alex Jones er irrelevant

Rosario skrev 22. november 2012 - 00:03:

De er for godtroende i mange sammenhenger. Verden er ikke hva de tror.

Ta Alex Jones f. eks. Han spiser stort sett akkurat samme maten som andre (ser ut som det). Han tror det er "mat" man får i butikkene

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Men det var du som først trakk in Alex Jones.

 

Jeg svarer jo på et spørmål om "hvem jeg tror på". "De" refererer til spørsmålet. Så begrunner jeg hvorfor jeg ikke tror på den mest kjente av dem, Ajex Jones.

 

Rosario skrev 22. november 2012 - 00:03:

De er for godtroende i mange sammenhenger. Verden er ikke hva de tror.

Ta Alex Jones f. eks. Han spiser stort sett akkurat samme maten som andre (ser ut som det). Han tror det er "mat" man får i butikkene

Endret av Rosario
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9871234

eller disse

 

De styre vel ikke landet vårt og bestemmer ikke over oljefondet. Innvandring og asylpolitikken vil nok ikke bli så veldig annerledes enn den er i dag med en borgerlig regjering.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Lyve på deg?

 

Her

 

http://www.diskusjon...post&p=19934759

 

kan jo den som ikke har fulgt tråden fra begynnelsen lese selv.

 

Så de andre punktene

  • Nei til restriksjoner/avgifter på kjøp og salg til og fra utlandet
  • Nei til datalagringsdirektivet og alle andre former for statlig kontroll over nettet.
  • Nei til eiendomsskatt, og Nei til skyhøye avgifter på biler og drivstoff.
  • Ja til bedre veier, Ja til private veier.
  • Nei til lisensavgiften
  • Ja til privatisering av NRK
  • Nei til tvungen militærtjeneste
  • Ja til å avvikle Vinmonopolet
  • Ja til å legalisere pengespill som f.eks poker
  • Ja til legalisering av marijuana og andre narkotiske stoffer.

mener du er god Venstre politikk? Noen av punktene er som et ekko av FrP politikk og Hagen argumentasjon. For øvrig ikke overraskende ettersom Venstre er mer og mer i lomma på FrP og Høyre. DLF er etter min mening ultra liberalistisk og langt fra det sosial liberale partiet de var under splittelsen med Venstre i 1972.

 

Var det ikke du som sa at vi skulle unngå lange valgprogram når jeg la ut programmet til et flunkende nytt parti???

 

Her smører du ut hele valprogrammet til Venstre, som er Norges eldste parti!!!

 

Hersketeknikk, og "bare det er jeg" som gjør det er det greit..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Var det ikke du som sa at vi skulle unngå lange valgprogram når jeg la ut programmet til et flunkende nytt parti???

 

Du viser til en som siterer meg. Ble den listen for lang for deg?

 

Her smører du ut hele valprogrammet til Venstre, som er Norges eldste parti!!!

 

Til Venstre? Kanskje du skulle gå til det jeg skriver https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1469355&view=findpost&p=19933455 og ikke en Venstre tilhenger som siterer meg. Siden du ikke vet forskjellen på Venstre og DLF sitt program, burde du kanskje stemme ett av de to partiene. Jeg er usikker på hvilket parti som liggen nærmest ditt politiske syn. Er du som du hevder sosial liberaler, er det vel Venstre.

 

Hersketeknikk, og "bare det er jeg" som gjør det er det greit..

 

Har du ikke mer å fare med enn å gjenta dette i nesten alle poster du skriver?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...