Gå til innhold

Call of Duty: Black Ops II har lekket (PC, PS3, WiiU, X360)


Anbefalte innlegg

Jeg hater diskusjoner (kanskje ironisk mht navnet på nettsiden). Det vi gjør nå, er slik jeg ser på det, å ha pissekonkurranse.

Blir kanskje litt ironisk ja. Ser ikke på det som noen pissekonkurranse, eller hvem som "vinner/tar rett" jeg i alle fall. Hadde du bare formulert deg litt annerledes i starten hadde jeg nok ikke orket å kommentere.

Uansett, så er vel ikke denne "diskusjonen" relevant for tråden, så kan vel ende den her.

 

Litt sånn on-topic; Ligger fortsatt mye videoer av spillet på youtube, og så tett opp mot release er det vel ingen vits i å prøve å få de bort heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir kanskje litt ironisk ja. Ser ikke på det som noen pissekonkurranse, eller hvem som "vinner/tar rett" jeg i alle fall. Hadde du bare formulert deg litt annerledes i starten hadde jeg nok ikke orket å kommentere.

Uansett, så er vel ikke denne "diskusjonen" relevant for tråden, så kan vel ende den her.

 

Litt sånn on-topic; Ligger fortsatt mye videoer av spillet på youtube, og så tett opp mot release er det vel ingen vits i å prøve å få de bort heller.

 

De holder fremdeles på å fjerne. Igår/dag ble minst en konto tatt ned pga videoer av spillet.

Ikke at jeg har respekt for activition, men legger selv ut masse videoer, så gøy når de som begynner før det er lov blir tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...