Gå til innhold

Hvor er harddisk plassen min?!?!?!?

Elmud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har plutselig begynt å få opp en melding om at det ikke er mer plass igjen på F:

Det er ikke noe jeg har lagt inn der i det siste eller noe...

UANSETT hva jeg sletter eller flytter vekk fra harddsiken så er det bare 11.5 MB ledig... Jeg har slettet over 1 GB med forskjellige filer, men alikevel så har jeg bare 11.5 MB...

Hva er det som gjør at jeg ikke har plass til noe mer der??????????????

Edit: Når jeg prøver å legge inn flere filer på harddisken som er større enn 11.5 MB så får jeg opp at jeg ikke har plass...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper du har Norton Antivirus 2003?

I såfall:

Er en stund siden jeg brukte NAV2003.

Men hvertfall, høyreklikk papirkurven, og det skal da, etter hva jeg husker, være en undermeny kalt "Empty Norton Protected Files" eller noe i den duren. Så sletter du bare alle filene som Norton har tatt vare på for deg. Enkelt og greit! :)

Skrevet

Prøv å kjør scandisk på partisjonen. Kan være filsystemet som tuller. Skjedde en rekke ganger på min gamle pc og da var scandisk løsningen.

Skrevet
Tipper du har Norton Antivirus 2003?

I såfall:

Er en stund siden jeg brukte NAV2003.  

Men hvertfall, høyreklikk papirkurven, og det skal da, etter hva jeg husker, være en undermeny kalt "Empty Norton Protected Files" eller noe i den duren. Så sletter du bare alle filene som Norton har tatt vare på for deg. Enkelt og greit! :)

Tusen takk for hjelpen! Jeg tømte papirkurven helt og nå har jeg plutselig 1,27 GB ledig!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...