Maniac0 Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Hei! Har satt meg ned i dag og sett på en komplett pakke (inkl skjerm men uten tastatur og mus). Tror at disse komponentene vil være en bra kombinasjon i forhold til pris. Vil komme til å bruke denne pcen til spill, videoredigering og til Tacx-sykkelrulle. Noen kommentarer eller ting jeg bør bytte ut før jeg bestiller? Komplett liste finnes her: http://www.prisjakt....?l=32139&view=l Hovedkort Gigabyte GA-Z77-D3H Prosessor Intel Core i5 3570K Minne / RAM Kingston HyperX blu DDR3-1600 8GB (2x4GB) XMP Skjermkort Sapphire Radeon HD 7950 3GB Dual fan har fått karakteren Sapphire Radeon HD 7950 3GB Dual fan Lagring Samsung SSD 830 Series 128GB Seagate Barracuda 1TB 6Gb/s Kabinett Fractal Design Define R4 Strømforsyning (PSU) Corsair CX 600W V2 Skjerm BenQ G2450HM Annet Cooler Master Hyper 212 Evo Asus DRW-24B5ST Endret 31. oktober 2012 av Maniac0 Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 Hvor mye peiling har du? Kan du smelle sammen en PC selv, eller må f.eks Komplett bygge for deg? Lenke til kommentar
Maniac0 Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 Hvor mye peiling har du? Kan du smelle sammen en PC selv, eller må f.eks Komplett bygge for deg? Klarer fint å bygge Lurer bare på om det finnes en bedre kombinasjon av produkter? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Dette ser jeg jo ut som ganske grei PC, spørs helt hva du spiller og hva PC'en skal brukes til? Endret 31. oktober 2012 av MysilBergsprekken92 Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 Du har jo fortsatt 1200kr igjen på budsjettet. Vurdert 7970 i stedet for 7950? Det er ikke en veldig bra strømforsyning du har valgt. Den vil klare å gi nok strøm til systemet, men du har ikke mye å gå på hvis du skal overklokke (noe jeg antar du vil siden du har en K-prosessor og Z77 hovedkort). Den er heller ikke modulær, så det kan fort bli litt kabelrot. Anbefaler noe sånt: http://www.prisjakt.no/product.php?p=628648 Men legg merke til at sluttprisen blir litt høyere enn det prisguide sier, fordi du får med frakt i tillegg. Du må også huske på at prisguide viser den billigste prisen av hvert produkt, og prisen varierer fra butikk til butikk. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Han kan vel gå for HX650/750 også? De er jo bra, men ikke nødvendigvis så high end som AX også er de modulære, utenom 24pin og 8pin til cpu, men de trenger han jo uansett, noe som også gjør den litt billigere, så HX er mer semi modulær. Eneste å "bytte" ut måtte jo da være psu, en bedre cpu kjøler om man skal klokke langt, men den holder til lett overklokk også kan han jo gå for 16GB ram, men det er jo ikke nødvendig. Endret 31. oktober 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå