Gå til innhold

Den store GoPro tråden!


Anbefalte innlegg

Flere som sliter med Sandisk sine class10 kort?

Filmer jeg i 720P 120fps med Protune så stopper det etter ca. 1 minutt. Deaktiverer jeg Protune kan jeg filme i det uendelige. Ser at flere på nettet sliter med sine Sandisk ultra kort...

Vurderer å kjøpe Samsung minnekort istedet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du formatert kortet i kameraet, da?

Hvis du har gamle filer liggende blir kortet fragmentert, og da går hastigheten ned.

Når du har tømt kortet på maskinen, formater det etterpå i kameraet.

 

Formatert flere ganget. Det er vistnok et kjent problem med SanDisk sine microsdhc kort.... Ref Google søk.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke lagt merke til noe særlig forskjell, det bruker i allefall like mye strøm på 1080 60Hz. Jeg fikk en følelse av at det ikke var like tregt å trykke seg igjennom menyene men jeg har ikke målt om det er noen virkelig forskjell.

 

Jeg har filmet et par timer uten problemer.

Lenke til kommentar

Loven sier at du kan forholde deg til Apple og la de gjøre alt arbeidet. Apple på sin side vil at du skal gjøre alt arbeidet for dem og ta kontakt med GoPro direkte. Så da kommer det an på hvor mye du gidder å krangle med dem.

 

Kameraet er følsomt for forskjellig typer problemer med minnekortet og kan det oppføre seg sprøtt uten å gi noen fornuftige feilmeldinger. Formater kortet I kameraet og prøv med et annet kort hvis mulig. Pass også på at du har installert siste versjon av programvaren I kameraet.

 

Hvis kameraet nekter å starte opp etter du har plugget noe I USB porten så er det et kjent problem som ofte lar seg fikse med å bytte til en annen port på PCen eller bruke en annen lader.

Endret av Kristallo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...