Gå til innhold

Hunter Sko


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har tenkt å kjøpe et par Hunter regnsko.

Men siden de er så dyre, så lurer jeg på om dere har noen erfaringer med dem som dere vi dele.

Er de gode å gå i?

Blir vel ikke ødelgat fort/får hull i seg ved normal bruk?

Og dessuten; kan man bruke dem om vinteren også, eller sklir de på snø/is?

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et tynt lag med gummi holder deg ikke varm i minusgrader.

 

Hvordan en gummistøvel kunne bli trendy er noe jeg aldri kommer til å forstå. Hunters markedsføringsavdeling må være på toppen av feltet sitt.

 

Kan forøvrig melde at hvis du skal ha noe varmt og slitesterkt, er Muckboots isolerte støvler en sikker vinner, i følge mine landlige bekjentskaper. Du finner de bl.a på Felleskjøpet.

Lenke til kommentar

Hunter er et gammelt skotsk merke som har vært kjent for høy kvalitet i mange tiår. Det er først nå, støvlene deres har blitt super trendy i Norges gater. Litt dumt at et merke av slik kvalitet har blitt hypet.

 

Støvlene deres er laget av myk, men slitesterk gummi, så de er ganske behagelige å gå i. (Til å være støvler)

Støvler er glatte og kalde å gå med om vinteren, så det er ikke å anbefale.

 

Tretorn kan anbefales om du vil ha et par med støvler av ok kvalitet til en grei pris.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri hørt om regnsko, men jeg har et par regnstøvler fra hunter. Det er liksom ikke så mye å si om dem. Det er et par regnstøvler i god kvalitet, hverken mer eller mindre. Som de andre har sagt egner de seg dårlig til vinterbruk. En ullsåle hjelper litt, men så fort det kommer snø er det bare å finne frem noe annet.

 

Som det også har blitt sagt før i tråden, vennligst ikke bruk regnstøvler som et "moteplagg". Det er et rent nytteplagg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...